Jipiaijee nyt on mullakin kanasia

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

:smt005 Nauran täällä kun on KEVYTTÄ hösötystä ilmassa! :smt005 Uudet tulokkaat saavat jos jonkin sortin ruokaa ja kiposta ja maasta ja kädestä ja Kristiina meinaa vielä lähteä jotain lisääkin ostamaan :smt003 En siis tosiaankaan millään pahalla pilkkaa vaan nauran ihan sillä kun ite oisin ihan samanmoinen mutta sitä ei ite hösöttäessään huomaa :smt002 Hauskaa seurattavaa ja onnea linnuille, saivat erinomaisen kodin!
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Mä oon aina samanlainen elukoitten kanssa ja se ei kyl oikee meinaa muuttuu vaiks aikaa kuluu. Aikanaan ku meille tuli kilpikonnapariskunta, mä vannoin etten moisiin koppakuoriaisiin koske ja tunnissa mä konttasin pitkin lattioita salaatit käsissä. Höppänä mikä höppänä, mut tämmönen mä oon.
Mulla ei ole näitä navetta-asukkaita ollu ennen ihan sen takii, et mä illalla mietin et voi surkeus ku ne on siel yksinään. No, en mä näitä kyllä sisälle meinaa hamstrata, mut muuten kyl varmaan käyn seurustelemassa. Mulla on aina kaikki elukat lemmikkejä, siks mä en varmaan ikinä pysty ottamaan mitään possua ja sitten muka syödä sitä. Pitää pysytellä omassa elementissään.
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Kristiina kirjoitti:mä vannoin etten moisiin koppakuoriaisiin koske ja tunnissa mä konttasin pitkin lattioita salaatit käsissä.
:smt005 :smt005 :smt005
Marika

Viesti Kirjoittaja Marika »

Onnittelut uusista asukkaista!
Mä olen varannut kanoja ja kukon. Ne on sitte mun ihan ensimmäiset kanat. Odottavan aika on niiiiin pitkä
Gizzmo

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Onneks olkoon tyrniksistä,ne onkin maatiaisten aatelia :smt016
toi on hiano homma että sielä on paljasta lattiaakin tarjolla,kanat tykkää paaaljo mialummin syödä jyvät kovalta alustalta kuin kiposta.
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4449
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Mukavan näköinen parvi tulikin! Paljas lattiakohta on hyväksi myös kynsille, niin saavat vähän viilailtua, etteivät kynnet kasva talven aikana liian pitkiksi. Ja samalla siinä tulee nokkaakin siistittyä, kun sipaisevat jännästi puolelta toiselle esim. herkkuruuan jälkeen.
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

No hyvä kuulla, että toi paljas paikka on ok. Mä mietin just tota, että niitten olis kivempi nokkia siitä jyviä. Ainakin ne mielummin siitä popsiivat kun purkista. Toi on entinen vasikoitten ruokapöytä ja hyvin tuntuu toimivan kanoillakin.

Nää on myös minun ihan ensimmäiset kanaset että tässä sitä tutustutaan ja harjotellaan.
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Onnea vaan kanasista :smt003 Kivan näköinen lauma.
Jos sun kanat on

Viesti Kirjoittaja Jos sun kanat on »

Oih kun nuo tummat vasta on kauniita, onnea täältäkin meidän koko poppoolta.
Nakukaula

Viesti Kirjoittaja Nakukaula »

Näyttää kivan värisiltä tossa orsikuvassa noi jotka istuu.
Muutenkin mukavan näkönen lauma!
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

:smt018 Nyt on pakko taas "äidinkielen opettajan" tarttua, kun ihan tässä ihminen kärsii noita lukiessa.. (:smt005 ) Linnuthan muodostavat parvia ja nisäkkäät laumoja. Eli mukavan näköinen parvi, ei lauma. Uskokaa nyt! :smt021 :smt004
Viimeksi muokannut Mimmi, 21 Maalis 2009, 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
annemari

Viesti Kirjoittaja annemari »

Sulla näkyy olevan samanmerkkiset ruoka-astiat kuin mulla. Saan onneks töistä noita askeja ilmaseks, eikä niitä paljo kannta peseskellä siihn hintaan. Hienon näköistä on, kanat varmaan tosi tyytyväisiä!
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Mimmi ootsä opettaja ammatiltas? :smt017
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

No en tod. :smt005
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Ny on kuva mun hulppeesta ruoka-automaatista

Kuva

tosin ne edelleen mielummin syövät tosta lattialta

Kuva
Vastaa Viestiin