Jipiaijee nyt on mullakin kanasia

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Kristiina

Jipiaijee nyt on mullakin kanasia

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Että mä oon ilonen. Tänään muutti Muusalta meille neljä kanaa ja kukko Tyrnäväläisiä. Harmi kun piti poiketa niin ettei ehditty Muusan kanssa tavata, mutta eiköhän ehditä tässä vielä.
Hyvin meni reilun 200 kilsan matka koiranhäkissä Lahja-koiran maatessa vieressä takapenkillä. Tosin Lahjaa ensin jännitti puoli matkaa ihan kauheasti, mutta lopulta olivat ihan kaveruksia.
Häkissä vietiin uuteen kotiin ja avattiin ovi. Kukko otti ohjat käsiin ja tarkasti tuvan ja hyväksi havaitsi. Kanaset porukalla perässä ja tuolla ne on ihan kuin kotonaan tyytyväisinä tutkiivat paikkoja. Kovin kesyiltä vaikuttavat, että eiköhän me tässä ihan onnellisiksi tulla toistemme kanssa.
Huomena sitten tutustutaan paremmin, tutkikoot nyt rauhassa, tosin olen mä siellä jo pariin otteeseen käyny kuikuilemassa ja hyvin näytti olevan asiat.
Kiitos Muusa!
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

ONNITTELUT KOTKOISTA!
Kuvia vaaditaan heti huomenna. :smt002
kanatar

Viesti Kirjoittaja kanatar »

Onnea!! olis kiva nähdä kuvia...
nimimerkillä kesää ja omia kanasia odotellessa...
Nakukaula

Viesti Kirjoittaja Nakukaula »

Onnea! Juu ja mäkin vartoon kuvia. :smt003
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Huomen yritän kuvata, pitää hakee kamera lainasta, kun toisesta kamerasta söi toi marraskuussa adoptoitu sakemanni just salaman :smt013
Kuulkaa vielä te huokailette että älä laita enää :smt003
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Onnittelut omasta kanalaumasta! Ei siinä kauan nokka tuhissut... :smt005
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4449
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnittelut Kristiinalle kotkohankinnoista! Siitä se kanatilallisen elo alkaa :smt041 Jokos ne ovat aikuisia, että pääsetkö piankin maistelemaan omia munia?
viiru

Viesti Kirjoittaja viiru »

ONNEA, ONNEA!!!!
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Keskenkasvusia ovat vielä, et ei tässä munia vielä tule, mut eiköhän niitäki aikanaan siunaannu. Kovin on touhukasta sakkia ja yllättävän lepposia.
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Onnea kanoista! Sitte ku pääsee jännittämään vielä sitä ensimmäistä munaa, niin se se vasta mukavaa on. :smt003
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Terkkuja tipusille :hello2:
Tosi kiva kuulla että kotiutuvat hyvin :smt001 mähän sanoin et ne on reippaita :smt002
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Terveiset menee perille. Oikeesti ne on rentoa porukkaa :smt007
Maximoves

Viesti Kirjoittaja Maximoves »

Onnea uusista kanoista!
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Onnea kanoista! :smt003
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Onnea kanatilallisen tittelistä!
Vastaa Viestiin