Jipiaijee nyt on mullakin kanasia

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Tälli

Viesti Kirjoittaja Tälli »

Onnea kanoista ja kuvia odotellaan..!
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Siellä ne mun kanaset kukon kera kököttivät ylimmällä orrella porukassa ja hyvin näky kaikki olevan.
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Onnea Kristiinalle linnuista! :) Kiekasko kukko jo ekan aamukiekasunsa teille?
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Ei se ressu osaa viel kiekuu. Yksi kanoista kotkottaa, kaikki muut visertää ku pikkulinnut, nii ja joku kiroili matkalla muutamaan kertaan.
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Ei osaa kukko viel kiekuu? No, sitä hienompaa, kun pääset kuuntelemaan hänen ensiyrityksiään sitten! :smt003

Lisäys:
Visertää ja kiroilee...? Sulle on taidettu myydä varpusia ja viiriäisiä sitten! :smt005
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Noo, yks kottarainen ja rastas ja muutama tuntematon :read2: Pitää mennä lukeen lintukirjaa :laughing6:
Mar-jatta

Viesti Kirjoittaja Mar-jatta »

Onnea kanoista!

Voi että se on hellyttävän kuulosta, kun kukko opettelee kiekumaan. :smt008 Meillä kun on aikuinen kukko ja sitten tuo nuori, ei voi olla hymyilemättä, kun ne päästävät äänensä kuuluville. Ralfilla vanhempana on lähes täydellinen, kantava kukkokiekuu, Hjalmar taas ponnistelee kaula mutkalla ja saa hennon, särisevän kieunnan.
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Mä oon ilonen et saan olla näissä treeneissä osallisena

Kun ei ole sitä salamaa ni eihän näistä saanu tarkkoja, mut laitan ny kumminki kunnes saan sen toisen kameran takasin.

Tän aamun näkymä

Kuva

Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva

Ne syö mielummin tosta betonin päältä ku purkeista, mut jo vähän kelpas muutamalle kipostakii. Vauhdikkaita kavereita ja tulivat ihan moikkaamaankin ku olin kyykyssä ja juttelin.
Tänään väkerretään ruokinta-automaatti ala Mummu.
kanatar

Viesti Kirjoittaja kanatar »

Voi miten KAUNIITA :smt007 varsinkin tuo orrella oikeinpana istuva ja musta. IhQuja!!! :smt007 :smt007 :smt007
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Onnea kaunokaisista. Todella upean värisiä ovat, ja kivalta näyttää kanalakin :smt002
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

ONNEA! Ja miten ihanat värit :smt007 vaaleat varsinkin kun niitä on ilmajokisissa nii-in vähän :smt007
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Kylläpä ne näyttävätkin viihtyvän! :smt001
Ei toi kukko meillä vielä ollut aloittanut kieuntaharjoittelua mutta samasta poikueesta myin yhden kukon toiseen paikkaan ja se kuulemma aloitti harjoitukset muutama päivä sitten. Mutta noilla on minusta aika paljonkin eroa, toiset alkaa tööttäilemään jo hyvinkin pieninä ja toiset oottaa isommaksi ja ne sitten oppiikin sen oikean kieunnan nopeammin.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ihanan näköisiä ja viihtyisä kanala!
Kristiina

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Kyllä toi kukko on niin äijää haaremissaan et ihan naurattaa. Se kattelee et mitäs seuraavaks ja daamit seuraa. Ihan kun koko kukko olis kasvanu uusiin mittoihin, on niin polleeta.
Hain köökistä kauraryynejä ja kävin tarjoomassa kädestä. Kaikki tuli nokkimaan reippaasti. Pitänee tänään hakee jotain extra herkkua, millä jatkaa kädestä syöttämistä. Mun fleese oli kans kauheen kiva, jokainen kävi kokeilemassa miltä hiha maistuu.
Mä olin ihan yllättyny että kädestä hakivat evästä. Hauskaa niillä tuntuu olevan eikä koti-ikävää ole kyl havaittavissa
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

No ei kai niillä mitään koti-ikävää ole :smt003 onnellisia ovat kun ovat päässeet omaan rauhaan eikä tarvi väistellä isompiaan meidän pikkukanalassa...
Vastaa Viestiin