Muoks. Hui kauhistus, skrollasin bugirivisotkua alaspäin katsoakseni, miten paljon sitä on, ja näköjään alue avautuu sen alapuolelle. Bugirivejä on kymmenittäin sivun yläreunassa. Tietokoneella selaan eli koko näyttö on ensin täynnä niitä.
Munikseen (ja muihin samalla alustalla toimiviin foorumeihin) on kohdistunut varsinkin venäläisten "hyökkäys" (myös muista maista on tullut muutamia)...yhdessä päivässä on ilmaantunut useita rekisteröityjiä epämääräisin nimimerkein ja sp-osoittein. Toistaiseksi olen saanut poistettua epämääräiset rekisteröityjät ja maatiaiskukko on päivittänyt Muniksen uusimpaan versioon. Päivityksen myötä on ilmaantunut joitakin ongelmia. Luultavasti sun ongelma voi johtua tästä. Koetapa auttaako, jos poistat koneelta historian ja Muniksesta evästeet. Itselleni haudonta-alue aukeaa ja näkyy normaalisti ja kirjoitin sinne testiviestin, joka onnistui. Mun läppärillä ei näy Muniksen oma logo, mutta muita virheitä en ole itse huomannut...tosin saattaa riippua esim. selaimesta tms.
Moikka Tuutikki! Näkyykö sulla nyt oikein haudonta ja tipujen hoito-alue? Mulle ilmaantui hiljaittain sama virhe kuin sulle (pitkä lista erroria), mutta maatiaiskukko korjasi ongelman ja nyt pitäisi näkyä oikein kaikille.
Hei HiltaHelikopteri! Error-lista näkyy lyhentyneen roimasti. Nyt virherivejä tulee vaan vajaan näytön verran eli ei tarvitse scrollata kauas alas, kuten aiemmin. (En ole tyhjentänyt historiaa ja evästeitä, kun sitten en enää näkisi mitä viestiketjuja en ole lukenut...)
Muistaakseni toisessa selaimessa kirjautumatta virherivejä ei ole, mutta en ole antanut sen häiritä enää kirjautuneena .