Hautomakoneesta

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

kite

Hautomakoneesta

Viesti Kirjoittaja kite »

En tosin tiedä onko se rikki, mutta koko kesän on tainnut olla päällä, eikä oikeastaan yksikään ole elävänä selviytynyt vaikka muutama kuoriutuikin. :(
Meinasin jo et ostan uuden, mutta kun ovat sen verran kalliita, niin ajattelin kysäistä onko otsikossa mainittua kenelläkään tiedossa?
Viimeksi muokannut kite, 26 Joulu 2012, 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiia12

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

yleensä niissä on kahden vuoden takuu? ja korjaa ne takuun jälkeenkin mutta taitaa periä sit maksun.
Raksu

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja Raksu »

Kiinnostaisi kovasti minkä merkkinen kone sinulla on jolla noin huonoa tulosta on tullut :shock:
kite

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja kite »

Covatutto 24 täystomaatti. Ei ole "uusi" :(
kite

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja kite »

Tiia12, ketkä "ne"?

En mä halua tätä tehtaalle takas lähettää... tmv..
Kärttyämmä

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja Kärttyämmä »

Oikea osoite on sähkölaitehuolto, Tampereella esim. Sähköapu Saari, mutta kannattaa toki ensin soittaa ja kysyä lähtevätkö etsimään vikaa ja mihin hintaan.
kite

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja kite »

Osaako tavan sähkölaitehuolto katsoa toimiiko se (eli onko vika käyttäjän korvien välissä vai oikeasti koneesssa)? :smt017
max3

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja max3 »

Oot varmaan tarkistanut lämmöt ja kosteuden muilla kuin koneen mittareilla?
Tiia12

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja Tiia12 »

Tarkoitun että ne ketkä myy suomessa tätä mallia tietää varmasti huoltopisteitä ja yleensä myyjilläon varaosia ja osaavat korjata itse on kuulemma hyvin yksinkertaisia vempeleitä. Hautomo net ainakin korjasi itse kun meni kone minulla rikki.
kite

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja kite »

Max 3 olen ainakin yrittänyt. Ostin "ulkoisen" mittarin josta anturit saa sisälle, mutta se onkin yks ongelma, kun ne
Menee sit kannen välistä ( ei mahtunut reiästä) :(

Tiia12, pitänee selvittää.. Tosin kun tämä on tietääkseni aikanaa toinen hlö tuonut ulkomailta, niin tuskin näitä myyvät kovin innoissaan sellaista ottavat korjaukseen. Itse myymiään varmaan toki... Mutta kysymällä se selviää :)
Hellan lettas

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja Hellan lettas »

Lämpöjähän voi aina satunnaisesti mittailla vaikka kuumemittarilla.
kite

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja kite »

Kosteudet sen "ulkoisen mittarin mukaan" heitti ja pahasti.. Ohjeissa sanotaan, minkä verran säiliössä pitäisi olla vettä, mutta sillä vesimäärällä
se ulkoinen mittari ilmoitti, että kosteus on 29%.. :(
kite

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja kite »

No höh, koneessa ollut mitään vikaa, se ulkoinen mittari häiritti koko hommaa.. :( Osaanpa ens kerralla valita paremman, jos hankin lainkaan.. :smt003
kite

Re: Hautomakoneen korjaajaa?

Viesti Kirjoittaja kite »

Jep ja ihan pakko laittaa tähän samaan, että eilen kuoriutui 5 tipua kyseisestä koneesta :) Ehkä siirrän sen ulkoisen mittarin vaan eläkkeelle ;)
Tiikeri

Re: Hautomakoneesta

Viesti Kirjoittaja Tiikeri »

Onko tää nyt sama kone minkä minulle möit? Eli tuollako ei saa onnistuneesti haudottua tipuja?
Vastaa Viestiin