Isa brownin siitosmunien myynti ilmoitus

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

petra81

Isa brownin siitosmunien myynti ilmoitus

Viesti Kirjoittaja petra81 »

Tuosta myydään osaston ilmoituksesta sen verran että minä ainakin sain munia sovitusti. Tietenkin harmittaa jos joku ei ole saanut. Olisiko posti tyrinyt? Ja jos tarvii niin on mulla myyjän numerokin jossain tallella.
Kotkot

Re: Isa brownin siitosmunien myynti ilmoitus

Viesti Kirjoittaja Kotkot »

Olet siis saanut siitosmunia sovitusti? Minä tyhmä kun en tajunnut pyytää puhelinnumeroa, vaan olen tehnyt tilauksen yv:tä käyttäen. Munat maksettu pari viikkoa sitten ja olen sen jälkeen yrittänyt tavoittaa myyjää yv:llä ja sähköpostilla kyselläkseni onko munat postitettu, mutta en saa vastausta. Mielestäni kuuluu asialliseen kaupankäyntiin, myös netissä, vastata viesteihin (näen siis että myyjä on käynyt täällä kaupanteon jälkeen).
Mutta kyllä kiitos, petra81, olisit todella ystävällinen jos viitsisit laittaa myyjän puhelinnumeron yv:nä minulle. Kiitos!
petra81

Kymmenen munaa sain ja ovat olleet jo yli viikon koneessa. Kysyin silloin että onko munia vielä jäljellä ja mies soitti mulle ja tarjosi kymmentä valmiiksi jo pakattua munaa jota joku toinen ei voinutkaan ostaa. Oli seuraavana päivänä menossa niitä postittamaan (ymmärsin puheesta että paketteja oli useampi lähdössä). Oli mukavan kuuloinen tuo mies jonka kanssa juttelin. Hänen vaimonsa jonka tilille munat myös maksoin hoitaa heillä kanat vaikka mies nyt hoitikin munien lähettämisen. Jos en väärin muista niin heillä näitä isa browneja on aika paljonkin. Ja haudottivat jollekin munatilallisellekin tosi ison määrän tipuja. Mä laitan sulle sen numeron. Miehen nimeä joka soitti en muista mutta numero on tallella.
Wildboar

Viesti Kirjoittaja Wildboar »

Tilasin myös isa brownin siitosmunia runsaan määrän ja kaikki meni erittäin hyvin. Munat tuli 2 päivässä mulle.
petra81

Kotkot: tulikohan mun yv sulle perille? Pienen kännykän näytöllä tää netin käyttö on joskus pikkasen hankalaa...
Kotkot

Ei oo tullut vielä ainakaan.
Kotkot

Ja pahoittelen todella jos munia on olemassa ja muille tulleet ihan asiallisesti perille. Olen täällä vain itsekseni surrut omaa tyhmyyttäni ja hakannut päätä seinään, kun menen maksamaan munista joita ei sitten näy, eikä kuulu. Olisi tietenkin pitänyt olla puhelinyhteydessä alusta asti.
Haluan vielä korostaa että tarkoitukseni ei todellakaan ole pilata muitten kauppoja, epäilykset vaan heräsi kun olen yrittänyt tavoittaa myyjää monta kertaa maksun jälkeen saamatta vastausta. On todella suuri helpotus kuulla että Isabrown-munia on oikeasti saatavilla!!
Pahoittelen!
petra81

Saitkohan nyt viestini? Koitin äsken laittaa uudelleen. Joskus niin toivosin omistavani edes jonkunlaisen läppärin tai edes pöytäkoneen...
Wildboar

Viesti Kirjoittaja Wildboar »

^^En mäkään ollut puhelimella yhteydessä missään vaiheessa. Yv:llä hoidettu kaikki. Homma sujui moitteetta.
petra81

Mä laitoin numeroni viestin mukaan kun munia tiedustelin ja myyjä soitti mulle pari tuntia sen jälkeen.
Kotkot

Myyjä tavoitettu, KIITOS petra81! Oli sattunut inhimillinen erehdys.
Munat postitetaan maanantaina :smt041
petra81

:smt003 Hieno juttu! Omista kymmenestä 9 alkoi kehittyä,yksi oli tyhjä ja yksi meni kesken ihan alussa ja 8 jäljelle jäänyttä kehittyy hienosti. :smt050 Onnea sinnekin haudontaan jahka saat munasi perille!
Hellan lettas

Viesti Kirjoittaja Hellan lettas »

Miten tuo myynti-ilmoitus ny sitten :smt017 .se on lukittu,pitäiskö ilmoitella ylläpitoon tms? :smt023
Kotkot

Oon ilmoittanut :smt001
annemari

Viesti Kirjoittaja annemari »

En voi kun ihmetellä ja suuresti jos ovat AITOJA Isa Browneja, jos niitä kerta paljonkin on. :smt009
Vastaa Viestiin