Mä koen olevani ib+, kanoista 4/7 haettu siimikseltä ja 2/7 haudottu smarilta(en desinfioinu

) ja toi yks sekameteli pahakurki nyt on mistä on
Mun mielestä kuuluu iso kiitos kaikille ib+TESTATUILLE asian hyväks tehdystä vaivasta. Jos testauksia oltas jatkettu, mä olisin kait sitten vaan päästäny lekurit kanalaan ja avustanu, vaikken tilanteesta niin pitänytkään. Olisimpahan saanu jatkaa kanojen pitoa niin kun tähänkin asti. Muistakaa et mitä useempi ib+ löyty, sitä suurempi oli mahdollisuus ettei lintuja tartte lopettaa! Jo tästä syystä toi kiitos testatuille...
Positiivisen tuloksen saaneet tekevät kanoilleen mitä haluavat, mä en pahakseni pistäis vaikka hankituilla linnuilla olis ib-vasta-aineita. Jos omassa kanalassa on se jo, miks jättäisin ostamatta linnun jonka haluan?
Mtt on ollu asiasta niin hiljaa et ton asian takia ehkä mäkin olisin eronnu säilyttäjälistalta, jos olisin sinne kuulunu, ihan vaan osottaakseni mieltäni, ja liittyisin takasin kun koko hulina on ohi(tekeekö tää musta pahan ihmisen? Ei, se tekee musta mtt:n pettämän ihmisen)
Sieltä ei oo vieläkään kuulunu mulle säilyttäjäpapereita, alkaa jo noinkin pienestä asiasta ärtymään. Mikä olo mahtais olla jos ett määräis lopettamaan kaikki SÄILYTETTÄVÄT MAATIAISET ja mtt pysyis vaan hiljaa eikä antais mitään toivoo lemmikeiden tai elinkeinon, kumpi hyvänsä, säilymisestä. Tällä yritän kuvailla omaa näkemystäni, vaikken olekaan käyny läpi ekojen ib+kanailijoiden epätoivoo ja pelkoo.
Saanko mäkin kuulla nyt kunniani kenties mtt:n loukkaamisesta ja syyttelystä?

Haluaisin kysyä sieltä sen ison kysymyksen: MIKSI?!