Nukin palleroiset

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Mimi30

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Mimi30 »

Tosi kauniita kuvia sekä lintusista että sinusta!! :smt045
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Otoksia viime viikolta.

Kyllikki, mun mussukka
Kuva

Pallopylly-käppänät
Kuva

Aatos poseeraa
Kuva

Vanilja ja Karkki
Kuva

Antwerpenit
Kuva

Tomaattia väsyttää
Kuva

Tomaatti
Kuva

Komea ja pahuksen vihainen kukko
Kuva

Salmari
Kuva

Hilja torkuilla
Kuva

Aurinkokylpy
Kuva

Aamu(n)kylpy
Kuva

Kouristeleva kana? Ei, kun kylpevä Anna :smt003
Kuva
Marissa

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Marissa »

Mahtavia kuvia!! :smt041
pirpeliini

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja pirpeliini »

Kylläpäs on komea tuo Salmari :smt007 Ja antwerpenit ja millet :smt007 Tai siis kaikkihan ne on hienoja :smt003
Onko Salmari brahma/brahmasekotus..?
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Mä en ees tiedä mikä coctail Salmari on :smt003 Näyttää aika paljon kotsilta tai brahmalta, harja on semmoinen jännä kolmirivinen nystykasa. Ihasuin siihen aikoinaan heti kun näin kuvan, sääli että siitä on tullut vähän äksy. Kanoille se on kuitenkin ihanan kohtelias eikä polje väkisin, siksi en ees harkitse siitä luopumista. Jälkeläisiähän ei tule, koska en anna noiden hautoa.
Sylissä se on ihan rauhallinen, joten toivon että tää olis vaan kasvukipuilua ja etäisyyden ottamista mammasta, silloin kun tää tuli mulle se oli varsinainen jänishousu ja koko ajan tunkemassa syliin karkuun isompia lintuja. :smt003
sannikki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Ihania kuvia Nuki :smt042 Pitää varmaan ajaa sulle hierottavaksi niin pääsen katsomaan lintuja :smt045
Hellan lettas

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Hellan lettas »

AIVAN IHANIA KUVIA! Aivan lumoutunut olen :smt060 Miten kanoihin voi nän hurahtaa,onneksi on täällä paikka ,jossa voi "vaahdota"kana-asioita,tuntuu,että isäntä jo alkaa mutristella naamaa,mun jutuille... :smt053
piiparinen

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja piiparinen »

voi kun ihania kuvia :smt050 . olis kyl ihana sellainen "lemmikkikalkkunapari" vaan on se sit kurjaa jos kasvaavat niin isoiks et sit terveys pettää...en siksi uskalla kokeilla. vaan "tärkeän" näköisiähän nuo kalkkunat ovat. :smt003
tein mille on ihan eri näköinen kun mein Vieno. :smt001 näissäkin on ilmeisesti sit pilkutuksissa ja sävyissä eroja ja varmaan myös ikä ratkaisee..luulisin.. :smt001
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Sannikki, tervetuloa! :smt003
Piiparinen, mun ymmärtääkseni vaan butit voi kasvaa liian isoiksi, ja mullakin Kyllikki on jo parivuotias, onhan se aikamoinen lyllerö, mutta ei onneks enää tosta kasva. Pronssit on ketteriä ja hyviä lemmikeiksi, siitä vaan kalkkukuumetta kehittelemään :smt002
kochin-fani

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Tää on mun suosikkiketju kuvagalleriassa :smt055 Esmeralda on tosi kaunis ja Aatos on kivan värinen
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Oi, kiitos kochin-fani, nyt vasta huomasin kehut :smt054
Tämmösiä vaaveja kuoriutui maanantai-aamuna :smt049 Jänskättää minkä värinen tosta vaaleasta tulee, sillä on selässä harmaa raita ja päässä myös harmaata tuhrua. Äippä lienee Kyllikki-butti, mutta isä-Herkun pesueessa oli 2 (vai 3? Ninnuu!!!) laventelin väristä ihanuutta, olis aika huippua jos tosta tulis ees osittain sellainen. Mut kai siitä tulee vaan vaaleenkirjava, mutta syötävän suloinen on silti. Liikuttavia noi untuvaiset lörtinalut!
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
piiparinen

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja piiparinen »

onko nuo siis kalkkunan tipuja millen alta? :smt050
voi olisin halunnut kokeilla kalkkunan munia mein alhokana alla,vaan en saanu mistään tähän hätään. :smt009
ehkä keväällä sitten :smt023 kalkkunakuume iski taas kun näin kuopiossa pronssariukon. jylhä ja itsevarma otus :smt045
Jekku

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Jekku »

:smt050 Taitaa keinoemo jäädä aikapian pieneks :smt045
Nuki

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Piiparinen, oikein hokasit, kalkkuvauvat millen alla :smt045
Mulla oli alkukesästä epämääräinen ajatus antaa noille hautomakuumeisille kalkunmunia alle, mutta sitten epäilin ettei niistä kuitenkaan mitään tule ja samaan aikaan yks tuttu alkoi ostaa multa kaikki ylimääräiset munat. Nyt kuitenkin vajaa kuukausi sitten yllätin yksi ilta Hilja-pronssin puskan juuresta ison munakeon päältä, eihän niitä enää arvannut syödä joten aattelin huvikseen haudottaa kun noita kotseja taas läsötti pesissä. Ihmeen hyvä siitosprosentti oli munissa, niitä oli alunperin 12-14 (en enää muista tarkkaan), osa rikkoontui matkan varrella ja vikassa läpivalaisussa 9:stä munasta vaan 2 oli tyhjiä. Ja siis kaikissa rikkoutuneissakin oli alkanutta elämää. Lopulta kuitenkin vaan noi kaksi selvisi.
Muoks. Kalkut on ihan mahtavia, Karpo-Hermanni on komea pihavahti, pelottavan näköinen mutta silti lempeä. Ja Kyllikki-butti on mun halikalkku :smt049 On aika liikuttavaa kun se välillä kiiruhtaa syliin kun levitän kädet ja kutsun sitä :smt003
suvi.k.

Re: Nukin palleroiset

Viesti Kirjoittaja suvi.k. »

Voi mitä kuvia :smt055 Ja kummallisesti alkaa nuo kalkkunatkin kiinnostaa kun lukee näitä juttuja ja katsoo kuvia..
Vastaa Viestiin