Elikkäs, olen 20v nainen Vihdistä. Olen harrastellut eläinten kanssa jo kauan. Nyt kun minulla on mahdollisuus taas maalla asuessani "toteuttaa" itseäni, olen ottanut kanoja sinne itselleni

Innostuin itsekkin kanoista, kun siskollani niitä on ja sitten veljeni rakensi itselleen kanalan ja otti silkkejä, no minunhan oli sitten saatava kanssa omani

Minulla on ulkorakennus, missä on erikseen rakennettu aikoinaan yhden lehmän karsina, joka on eristetty. Siihen oli melko helppo tehdä kanala, ja lantaluukkukin on, jotta saa ulos aitauksen. Aiemmin en ole edes tajunnut kanoissa olevan näin paljon rotuja. Meillä on maatiaisia ja viiriäisiä sekä ankkoja ollut, kun olen ollut pieni. Ihastuin faverolleihin, ja hainkin sitten nuorikoita 4 kanaa ja 3 kukkopoikaa. Myöhemmin sitten hain kaksi aikuista kanaa lisäksi, jotta munia alkaisi tulemaan

Kukot ovat hyvässä sovussa, ja mistä hain ne niin siellä oli useammassa rodussa paljon kukkoja samassa, paitsi maatiaiset. Minulla siitäkin on ollut käsitys, että vain yksi kukko. Mutta ehkä se onkin juuri noilla maatiasilla kun on muutenkin vähän häiympiä.. Sitten viiriäisiä minulla on, tällä hetkellä 3kukkoa ja 4 kanaa. Kukkojahan sieltä sitten enempi tuli, kun ei ollut sukupuolea tunnistettu. Mutta hyvin tulevat nekin toimeen ainakin viellä, ja nyt minulla on n. viikon vanhoja haudottuja tirppoja, joten eiköhän sieltä saa kana täydennystä

Tässä hieman kuvia. Eka kuva on aika hyvä, siitä se on kaikki lähtenyt
En oikeen saanu lisättyä kuvia tänne, jospa ne näkyis tuolla:
Ja mikäs tää hymiö juttu oli, piti niitä poistaa ku saa vaa olla viis..
http://s298.photobucket.com/user/kissapostia/library/
10.6.13:
tuiketuulia kirjoitti:Nyt on sebright pariskuntakin muuttanut mun luokse ^^ Sitruuna on väritys