Canon EOS 1000D, mie en vain ossaa käyttää tätä niin hyvin ko tätä kameraa vois, parempiaki kuvia sais.
Omatekosesta ja ensimmäistä kertaa....
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
munavaikana
Re: Omatekosesta ja ensimmäistä kertaa....
Nro yheksän kuivattelee koneessa ja laulaa kympille joka on vielä munassa
Canon EOS 1000D, mie en vain ossaa käyttää tätä niin hyvin ko tätä kameraa vois, parempiaki kuvia sais.
-
Pirjo
Nyt tää menee kyllä ihan ohi aiheen -anteeksi, mutta mikä objektiivi siinä? ...meinaan vaan kun tulee niin selkeitä kuvia.
Olen huomannut (mulla myös järkkäri) että todella vaikea saada liikkuvista tipuista ns. hyväksyttäviä kuvia. Itseasiassa minulla niitä ei toistaiseksi ole vielä yhtään
Olen huomannut (mulla myös järkkäri) että todella vaikea saada liikkuvista tipuista ns. hyväksyttäviä kuvia. Itseasiassa minulla niitä ei toistaiseksi ole vielä yhtään
-
munavaikana
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS EF-S kuvanvakaimella, tuli kameran matkassa, tätä käytän sisäkuvissa, ulkouvissa sit tuota EF 75-300mm ja mie olen ihan köpö valokuvaamisessa
OBJEKTIIVIN TIEDOT
Zoom alue:18 - 55
Valovoima:f/3.5 - f/5.6
Pienin aukko:22-36
Tarkennus:Auto/Manual
Suodinkoko: 58 mm
Lähin tarkennusetäisyys: 28 cm
Paino: 190 g
OBJEKTIIVIN TIEDOT
Zoom alue:18 - 55
Valovoima:f/3.5 - f/5.6
Pienin aukko:22-36
Tarkennus:Auto/Manual
Suodinkoko: 58 mm
Lähin tarkennusetäisyys: 28 cm
Paino: 190 g
-
suikku
Ihania kuvia! Millä se estetään, että tuo koiruus ei sano kerran louskis ja namskis? Taitaa olla hyvin tottelevaisia koiria!
-
munavaikana
Thanks
Pittäähän se näyttää mitäs meile on tullu... Vähän vaikea kieltää koskemasta ku niitten pitäs sorsia kantaa syksyllä, mutta koirat oli niin ihmeissään tipuista että pitivät päätä peitolla ja antovat käyä nokkimassa kirsua
Mutta jos ne keskenään jättäis niin taitais olla entisiä tipuja... Ainakin tuo vanhempi nuoleskeli huulia siihen malliin että kanapaistit sillä tais olla mielessä
Uskalsin mie siltikki pittää niitä vähän aikaa viltin päälä että saa kuvia otettua, eihän ne saa sohvalla olevaan pullaan tai nakkiinkaan koskea ilman luppaa eikä ne sitte koskenu tipuihinkaan... mutta esim. pakoon juokseva kissa(tai tipu) ois taas ihan eri asia, ei ehkä vois vaistoilleensa mitään ja kerkeäis muutama Vi Sa prkle kuulua ennenko toppais
ja vahinko vois sattua...... Mutta jos opettais tipuille että ne osais olla rauhassa koirien kanssa ja tottuis koiriin niin saattais onnistua valvottuna olla pihalla irti, en tiiä
Mitenhän muilla koirat on oppinu oleen, vaikka oliski noutajia ja riistan kanssa ollu tekemisissä?
Pittäähän se näyttää mitäs meile on tullu... Vähän vaikea kieltää koskemasta ku niitten pitäs sorsia kantaa syksyllä, mutta koirat oli niin ihmeissään tipuista että pitivät päätä peitolla ja antovat käyä nokkimassa kirsua
-
Tipsulitipu
Onnea pikku tipsuista. Ovat sulosia.
Meiilä vielä 16pv laskettuun. Kovasti pieniä odotellaan.
Meiilä vielä 16pv laskettuun. Kovasti pieniä odotellaan.
-
munavaikana
kiitos kiitos
Kyllä niitä tulee sinnekki, tää ei sittenkään ollu mitään ydinfysiikkaa vaikka niin mie aluksi aattelin. Kuhan lämmöt on 33-39 välillä ja kosteus 40-60% ja lopuks 60-80% nii hyvin se menee. Toki nuo lämmönvaihtelut voi näkyä mullakin myöhemmin tipujen kehityksessä ja selviytymisessä, mut katsellaan miten meille loppujen lopuksi käy, voi olla että mieki hehkutan liian aikasin....
17 munasta, 15 lähti kehittyyn, 12 tipua syntyi. Nyt mie en ennää jaksa valvoa, loppujen kolmen kohtalo selviää aamulla ovatko sissejä, aihoupsou....
2 keltaista, 2 ruskeaa ja loput mustia joissa enemmän tai vähemmän vaaleita merkkejä, kuvia tulee huomenna tai sunnuntaina lisää, kunhan saahaan haudonnat loppuun.
Puolikas pitsa naamariin ja
Fiilistelyjä
:

17 munasta, 15 lähti kehittyyn, 12 tipua syntyi. Nyt mie en ennää jaksa valvoa, loppujen kolmen kohtalo selviää aamulla ovatko sissejä, aihoupsou....
2 keltaista, 2 ruskeaa ja loput mustia joissa enemmän tai vähemmän vaaleita merkkejä, kuvia tulee huomenna tai sunnuntaina lisää, kunhan saahaan haudonnat loppuun.
Puolikas pitsa naamariin ja
Fiilistelyjä

-
tesla
Argh miten ihania! Mä en kestä oottaa, eilen lykkäsin munat hautumaan. Oi...
Btw piti tuosta objektiivista, et se on tosi hyvä, näppärän kokoinen ja riittävä. Mulla oli filmijärkässä se, mut jostain syystä se ei nyt tuohon EOS400 mee? PItää olla vissiin jokin välikappale tms.
Btw piti tuosta objektiivista, et se on tosi hyvä, näppärän kokoinen ja riittävä. Mulla oli filmijärkässä se, mut jostain syystä se ei nyt tuohon EOS400 mee? PItää olla vissiin jokin välikappale tms.
-
vardenji
No, mulla on laika ja se ei välitä pakeneeko saalis vai ei. Jos sen saa kiinni se on entinenmunavaikana kirjoitti: Mitenhän muilla koirat on oppinu oleen, vaikka oliski noutajia ja riistan kanssa ollu tekemisissä?
Ihania pieniä piiperoita olet hautonu
-
munavaikana
-
vardenji
Voih
Meillä meni kans heikoin yöllä. Kai se olis armollisinta vaan lopettaa heti kun huomaa heikoks, se vaan on henkisesti niin vaikeeta...
Toivottavasti kaikki loput pysyy terveinä ja terhakoina.
Toivottavasti kaikki loput pysyy terveinä ja terhakoina.
-
munavaikana
Nooh, nautitaan näistä mitä vielä on

Ainoa vaalea

Söpö

Hauskaa Pääsiäistä

Ainoa vaalea

Söpö

Hauskaa Pääsiäistä