Ei vieläkään mitään.
Pari heiluvaa munaa. Toisaalta nuo heiluvat munat on ehkä maailman helpoin lemmikki.
Mä kyl veikkaan et mullakin ongelma on ollu tuo lämpötila.
Mulla ei ole muuta mittaria kun tuo Cavatuton oma. Se on koko ajan näyttäny piirun alle sen 100.
Pari päivää sitten vasta nostin sen piirun verran yläpuolelle.
Ehkä nuo on siis vaan kehittynyt hitaasti lämpötilan takia?
Juu niin todennäköisesti on käynyt. Odottelet vielä ihan rauhassa. Minä nostin aiemmasta poiketen lämpöä covatutton oman mittarin mukaan 101-101.5 asteeseen ja digimittarin perusteella se näyttäisi olevan aika hyvä. Aivan pohjan tuntumassa lämpö on siinä 37 pintaan ja munien päällä 38 tai ylikin. Molemmat vesisäiliöt heti täynnä. Aiemmin ei ollut ja eipä sieltä ikinä muutamaa enempää kuóriutunutkaan.
Heiluvissa munissa on ainakin varmuudella elävä asukki . Kärsivällisyyttä vain, jurottavat varmaan vähän yliaikaa kuorissaan. Mulla on Covatuttossa tiput kuoriutuneet normiajassa kun lämpö on ollut 102 F.
Aamulla menin katsomaan munia ja mun mielestä yksikään ei enää liikkunu.
Päätin että teen vesitestin jotta voin alkaa kertoo lapsille mahdollisesta epäonnistumisesta TAAS.
Aloin upottaa munia ja hyvätä näytti, kaikissa oli liikettä. Sit olin laittamassa viimeistä kun huomasin et siinä olikin jo reikä!
Eli ollaan vielä leikissä mukana ja kaikissa jäljellä olevista 9 munassa on elämää, vielä..
Yritän kuvitella et tää olis se 21 päivä ja jos nyt yli mennään niin pitää huolestua.
Kyllä ne sieltä tulee, kyllähän nuo yliajalle voivat mennä. Toivottavasti saatte monta ihanaa pääsiäistipua. Nyt voi jännittää värejä ja vähän myöhemmin sukupuolia.
Hyvältä vaikuttaa!! Toivottavasti tulee paljon tipuja. Voi mennä hyvinkin muutaman päivän ylitse, jos lämpö ollut koneen oman mittarin mukaan 100F. Meillä oli nyt 101-101.5 ja silti meni vähän osalla yliajalle. Ensi kerralla 102F, kuten Rusinallakin.
Yksi syntyi eilen, sen jälkeen ei mitää.
Nyt alkoi yksi muna piippaamaan ja päiviä on kasassa jo 23...
Toivottavasti saadaan tolle yhdelle rääpäleelle kaveri.
Mitä tästä opin.. Hanki kunnon lämpömittari ja pidä lämmöt korkealla.
Nyt nostin liian myöhään ton lämmön.
Peukkua että saat tipulle kaverin tai kavereita. Ettei käy kuten meidän Sisun kanssa, joka sai nukkua yöt pärekorissa tyynyjen välissä "isin" ja "äidin" vieressä...