Tähkäpäältä aiemmin ostetut munat ja kanat
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
petra81
Re: Tähkäpäältä aiemmin ostetut munat ja kanat
Mä olin onnex jo desinfioinu tallin kun hommattiin noita kilejä sinne, ja kanoille kun tulee uus talvitila... Mut kyllä sapettaa, itseni ja teidän kaikkien muidenkin puolesta jotka joutuvat maksamaan tämän huijarin takia. Mä kyl niin tahtoisin nähdä tän kaverin silmätysten ja sanoa sille pari valittua sanaa... Kiltisti mä nyt tämän maksan, kiva vaan hoitovapaa rahasta maksaa... Ens kuussa mä en sit mitään muuta ostakaan ellen lottovoittoo saa... Näkyykö ne vasta-aineet siitosmunistakin kuoriutuneissa? Siis jos emot ois virolaisia? Mä kun ostin siis siitosmunia, en aikuisia tai nuorikkoja.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Re: Tähkäpäältä aiemmin ostetut munat ja kanat
Pitää muistaa, ettei sitä aitoa ja oikeaa isa brownia ole ollut Suomessa saatavilla enää vuosikausiin (lähde: Siipikarjaliitto)...sen tilalle on tullut muita ruskeita hybridejä huomattavasti aiemmin kuin vuonna 2012.
Tautivapaus/vasta-aineettomuus ei kerro koko totuutta/alkuperämaata. Tämmöisen epämääräisen myyjän Viron ostokset voi olla ties mitä rotua/risteytystä ja peräisin paikasta, jossa ei rokoteta, vaikka ko. maassa tuotantokanat yleisesti rokotettaisiin.
Tautivapaus/vasta-aineettomuus ei kerro koko totuutta/alkuperämaata. Tämmöisen epämääräisen myyjän Viron ostokset voi olla ties mitä rotua/risteytystä ja peräisin paikasta, jossa ei rokoteta, vaikka ko. maassa tuotantokanat yleisesti rokotettaisiin.