minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

kanapaavo

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja kanapaavo »

anteeksi kun mää itekkin tungeksin tänne mää ole luullut että täällä jurikaaan ole saman ikäisiä :smt036
esa

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja esa »

joo kotcin fani samaa on moni ihmetelly.... :smt003
mut ei hyväähän se es on :smt005
doggedo

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja doggedo »

12 vuotias 5 hy-line kanaa+kukko :smt001
Ada

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja Ada »

Jos nuoriin luetellaan kaikki alle 20 vuotiaat, niin minä lukeudun sitten niihin :D Parin kuukauden päästä tulee 18 vuotta täyteen, tänään sain pitopaikkatunnukset, ja toivottavasti jo huomenna lähtee ilmoittautumislomake MTT:lle, toiveissa ois ryhtyä alhonkannan poikastuottajaksi :)
Vähän kyllä hirvittää kun miettii että mitäs parin vuoden päästä, kun elämäntilanne voi olla ihan eri, mutta kaipa se elämäntilanne voi muuttua kenen vaan kohdalla :)
kanapaavo

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja kanapaavo »

samoin ite olen 14 vuotta, muuten pitäiskö ehdottaa perustta ihan nuorille oma aihe osio :smt006
kochin-fani

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

esa kirjoitti:joo kotcin fani samaa on moni ihmetelly.... :smt003
mut ei hyväähän se es on :smt005
Kas kummaa, et sentään taida kanoillesi juottaa :smt043
Nojoo, saatan tosin itse olla kanalassa iiiihan eri ihminen kuin täällä kaupungissa, mutta toisaata ihan samanlainen kumminkin, eli en muutu kanalasta tullessa kananpaijailijasta pissikseksi, vaan olen ihan oma eläinrakas itseni milloin missäkin :smt005
Yllättävän iso joukko meitä nuoria on, tätä ketjua kun katsoo niin.. Kuus, seittemä... ainakin KAHDEKSAN! Vau, hienoa - Suomen kanaharrastuksen tulevaisuus on MEILLÄ :smt023 Ja puhumattakaan, että monikohan meistä (mahdollisista) tulevista kanailijoista ei ole vielä Munanetissä?
esa

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja esa »

joku kysyi junnnu ketjusta, jees oisko junnuliiga :smt005
tai nappulaliiga :smt037
kochin-fani :joo kai minä vähän tualla siviilissä muutun :smt003
mut kanat on mun juttu... Ainakin toistaiseksi :smt001
Nino

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja Nino »

Täältäkin löytyy yks "junnuliigalainen", 14v :-)
Mun kirjoitusasuni ja käyttäytymiseni taitaa kyllä olla enemmän -14 kuin +14 puolella mutta mulle taitaa olla enemmän positiivisempi kyllä toi eka :-D


En keksi mitään kirjotettavaa ja tuskin ketään oikein kiinnostaa joten vaikenen mutta öö...jos on kysyttävää niin vastaan :smt005 :smt001
valtteri

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Minä täytän lokakuussa 16 ja kanoja on ollut 5-6W. Ensmäiset kanat oli isa browneja ja chaboja. Nyt on sitten riikin kukko ja kana, seitsemän kalkkunaa, 11 ankkaa(isoja,kääpiöitä),8 viiriäistä,4 helmikanaa, kanoja on n.70 yhdeksästä rodusta. Innostus on lähteny joskus kun kaverin äiti otti muutaman kanan ja sieltä tuli sitten noita brawneja ja sen jälkeen niitä on tullut aina jokunen :D
KanaAktiivinen

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja KanaAktiivinen »

Itselläni ikää on vain 13 vuotta joten aika nuori olen. Kanala on nyt suunnitelmissa ja munat koneessa. :)
aadaurinkoinen

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja aadaurinkoinen »

Itselleni on kanailua tullut täyteen nyt 3 vuotta eli olen säälittävän nuori eli 11 :smt040 Mutta silti Itse hoidan kanojani :smt002 Muniksesta on ollut itselleni apua todella paljon niin kanojen hoitoon kun talvikanalan suhteen :smt006 Mutta kyllä se isi on se meidän perheen konkari kun hänen "uransa" on jo 30 vuotta pitkä :smt050 Ensimmäinen kanani oli valkoinen hybridiKANA jonka nimi oli Jussi. Nykyään itselläni on 1 munintaan aloittava maatiaiskana Anna-Liisa, 2 maatiaiskukkoa Siltsu ja Väinö. Parveen on tarttunut mukaan tutuilta kaksi valkoista leghornia jotka munivat :-"
kiva kana

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja kiva kana »

Minä olen 12 v. Kanoja aloin harrastamaan 9-vuotiaana... Hevosia olenkin harrastanut läpi elämän :smt024 :smt023
kochin-fani

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Vitsi miten nopeesti aika on mennyt! Vastahan itse olin 11-vuotias, juuri liittynyt Munikseen ja hurahtanut kanoihin pahemman kerran... Miten siitä voi olla jo viisi vuotta :smt005 :shock: Ja kohta 10 vuotta siitä kun ylipäänsä aloin kanoja harrastaa!
Avatar
Titiuu
rhode island
Viestit: 615
Liittynyt: 27 Loka 2013, 15:42

Re: minkä ikäinen on nuorin kanan pitäjä ja munislainen?

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Olishan tuo mukava tietää kuka on muniksen vanhin! :smt003 Kummasti tuo aika kyllä kiitää kamalaa vauhtia. :oops:
"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"
Vastaa Viestiin