Nöpönen hautoo
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Nöpönen
Re: Nöpönen hautoo
JEI
!!! Uudelleen ajatuksen kanssa läpivalaistu 10 munaa ja kaikissa oli elämää
!!! Ei siis TODELLAKAAN kannata väsyneenä tiirailla noita muneja
... Siis uskomatonta, kun odotin sen aikaa lamppu munan alla, että liikkuuko siellä mikään, niin kaikissa oli liikettä ja verisuonistoa
. Nyt ei voi muuta, kun odottaa kuin joulua
!!! Vitsit
... Aaggh
...Mulla repee verkkarit
jo nyt vaikka aikaa olis vielä kaksi viikkoa
!
-
Munakoiso
Hieno homma! Kun mä olen seuraillut tuota meidän Häirikköä (se isä-kukko) tässä pihalla niin ei se enää paljon arkaile vaan polkee heltta heiluen jatkuvasti rouviaan.
Eilen kun olivat sateessa kastuneita, kaikkien höyhenpeite takaosassa oli aika surkean näköistä, Häiriköltä on kaikki isot pyrstösulatkin tippuneet, ilmeisesti innokkaan polkemisen takia
Eilen kun olivat sateessa kastuneita, kaikkien höyhenpeite takaosassa oli aika surkean näköistä, Häiriköltä on kaikki isot pyrstösulatkin tippuneet, ilmeisesti innokkaan polkemisen takia
-
Unja-O
Ihan uteliaisuudesta pakko kysyä, että minkä merkkisiä luomumunia olette onnistuneesti hautoneet? Meillä lähti kerran yksi kehittymään, mutta sekin meni kesken.
-
Nöpönen
Nää oli ihan Rainbown luomumunia:)
Oon aina tykänny pienestä jännityksestä elämässä
Tarvii kyllä sano, että nyt kun olen lukenut enemmän näitä juttuja niin viittä pikku ihmettä kasvattelen vissiin tuolla kylppärissä
Oon aina tykänny pienestä jännityksestä elämässä
Tarvii kyllä sano, että nyt kun olen lukenut enemmän näitä juttuja niin viittä pikku ihmettä kasvattelen vissiin tuolla kylppärissä
-
onnikas
Mulla oli alkujaan 10 munaa, joista kaksi vein kaverin kanan alle. Toinen niistä ei lähtenyt kehittymään, toinen lähti. Koneeseen jäi 8 munaa, joista 1 ei lähtenyt kehittymään. Jäljellä oli 7 munaa. Niistä kuoriutui 4 tipua. kolmesta munasta joista ei kuoriutunut mitään, on kaksi aika loppuun kehittynyttä, yksi kehittyi kai hitaammin. Menen käymään kaverin luona ja ne munat on siellä odottamassa jääkaapissa aukaisua. Haluan tutkailla että mitä niistä löytyy. Yhteensä siis tuli 5 tipua, yksi kanan alta ja 4 koneesta.
-
Unja-O
Mun on aivan pakko kans testata. :D Ostin kuusi ruskeaa ja kuusi valkeaa Rainbow'n luomumunaa tänään ja tuuppaan ne koneeseen jahka edelliset kömpivät kuoristaan ulos. Nyt ei viitsi laittaa, kun siellä on juuri kuoriutuminen menossa. 
-
Pirjo
Hei Nöpönen; miten sun luomu-tiput jaksaa? eikö ne ole kohta kuukauden vanhoja -olis kiva nähdä, minkälaiseksi ovat kasvaneet.
-
Nöpönen
Ne lapsukaiset on kohta kolmatta viikkoa vanhoja ja tuolla on näistä viliskanteista viikareista kuveja
http://www.munanetti.net/viewtopic.php?f=4&t=11441
-
Pirjo
Juu mä löysinkin jo
Voi ihme että noista ´kaupan-tätin` munistakin tulee hienoja tipuja
Voi ihme että noista ´kaupan-tätin` munistakin tulee hienoja tipuja
-
Nöpönen
Lauantaina lopetin kiuruvetisteni kääntelyn
ja eilen illalla tuli eka särö
... Nooh, kauppareissun jälkeen alkoi tapahtua ja tässä eka ulostulija (koko satsin pienin muna
)

Kuudessa jo reiät
Kuvia laitan lisää, kun saapuuvat maailmaan

Kuudessa jo reiät
Kuvia laitan lisää, kun saapuuvat maailmaan
-
Munakoiso
Onnea tipusista! Meillä tulee viikko täyteen ja hiljalleen siipisulat alkavat näyttää värejä. 21 tipua on hengissä, 1 kuoli viikonloppuna -syystä en osaa sanoa.
-
Nöpönen
Piiiitkä oli ekan ja tokan väli -tasan 12tuntia, mutta tumma herkku
sieltä tupsahti eilen illalla

Tässä yö kolmen satoa

Tuo tummin siis on se ensimmäinen ja nämä kaksi vaaleaa ovat yöllisiä kulkijoita
Vielä olisi yksi tulossa hetkenä milloin tahansa ja yhdessäkin vielä pieni reikä... Yksi muna-asukas on arvelujeni mukaan tuupertunut loppumetreille, kun ensimmäisestä reiästään on värjäytynyt punertavaksi (siis ne säröt), VAI??
Kolme siis on vielä hiljaisia kavereita, mutta ototellaan ototellaan...
Päivähän on vasta nuori ja tänään onkin se LA vasta
On tää kyl ihanata
Mä olen näihin tyyppeihin ihan 

Tässä yö kolmen satoa

Tuo tummin siis on se ensimmäinen ja nämä kaksi vaaleaa ovat yöllisiä kulkijoita
Vielä olisi yksi tulossa hetkenä milloin tahansa ja yhdessäkin vielä pieni reikä... Yksi muna-asukas on arvelujeni mukaan tuupertunut loppumetreille, kun ensimmäisestä reiästään on värjäytynyt punertavaksi (siis ne säröt), VAI??
Kolme siis on vielä hiljaisia kavereita, mutta ototellaan ototellaan...
On tää kyl ihanata