Fasusen tipupäiväkirja
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
fasunen
Re: Fasusen tipupäiväkirja
Joo yksi ei ollut lähtenyt kehittymään mutta 24 näytti hyvältä 
-
fasunen
Piikkiöläisten kuoriutuminen koneesta alkaa!
Nyt sitten jännätään montako tulee 
-
fasunen
Ei pitäisi laittaa hautomakonetta yöpöydälle. Piipitys on jo niin kovaa että kuuluu kuulokkeiten läpi vaikka kuuntelen musiikkiä
Eiköhän siellä aamulla jo joku odota että isi herää tervehtimään 
-
fasunen
Kolme tipua jo tullut ja melkeen joka munassa on reikä
Veikkaisin että yksi noista kuoriutuneista olisi tuon vanhan kukon jälkeläisiä ja kaksi muuta sitten jomman kumman Beanilta tulleen kukon
Todennäköisesti ovat sen harmaakirjavan koska se tuolla eniten polkee 
-
Bean
Hyvin olen siis kukkoni opettanut...
toivottavasti tulee mukavan näköinen tipulauma. 
-
fasunen
No nyt on sitten kuoriutuminen ohi ja kaikki 24 munaa ovat kuoriutuneet
Tipu lauma on ihana ja ennätyksellisen värikäs. Yksi harmaakin tipu kuoriutui ja yki hyvin vaalea (valkoinen?) Maaorava kuviointi oli jälleen suosittu kuosi mutta jokainen niistäkin on erivärinen ja niitä on sentään noin kymmenen. En ole kauheasti saanut tipuista kuitenkaan nauttia koska tämä päivä on vierähtänyt vessassa pää pöntössä oksennustaudin takia 
-
Bean
Oikein paljon onnea todella hienosta tipulaumasta! Koitas nyt parantua... 
-
fasunen
Sekarotuinen Matilda kana alkoi hautoa kolme viikkoa sitten ja nyt sillä sitten oli allaan 12 tipua. Yksi muna oli vielä ehjänä.
Ei kyllä mitään hajua mitä teen noillakin söpöläisillä mutta on sitä suurperhettä hauska katsella. 
-
kochin-fani
Hauska idea tää tipuipäiväkirja
Mukava lukea näitä vaikka eivät ihan ajankohtaisia taida ollakaan. Viime kesänä väsäsin itse paperista päiväkirjan johon olin innokkaasti kirjoitellut Astan tipujen kuulumisia nuorikoiksi ja kukkopojiksi asti 
-
fasunen
Oho olin jo itsekkin unohtanut tämän ketjun
No mutta eipä tuon jälkeen olekkaan kuoriutunut kuin jättikochin kana Pulla. Pullakin alkaa olla jo iso tyttö maattarit ovat jo pienempiä
Mutta nyt on pitkästä aikaa meneillään haudonta, kun piikkiöläinen Eila kana läsähti pesään ja pysytteli siellä niin sitkeästi etten voinut olla sinne muutamaa piikkiöläisen munaa.
Jos haudonta onnistuu, tämä on ensimmäinen onnistunut piikkiöläisen kanan haudonta lähes 12 vuoteen. Siitäkin haudonnasta on jäljellä enää keväällä 12vuotta täyttävä Justiina kana 
Mutta nyt on pitkästä aikaa meneillään haudonta, kun piikkiöläinen Eila kana läsähti pesään ja pysytteli siellä niin sitkeästi etten voinut olla sinne muutamaa piikkiöläisen munaa.