Butteja keväälle 2011
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Re: Butteja keväälle 2011
Ok. Hyvä tietää päivä. Mulla tietenkin töitä, joten en aamulla pääse ajelemaan, mutta iltapäivällä sitten.
Hei tiedätkö omena vielä, mihin aikaan päivästä treffaatte siel Heinolassa?omena kirjoitti:Juu unohdin, pitäisi olla 18. tai 19. huhtikuuta. Soittelen sitten maaliskuun loppupuolella tarkan päivänLuulen että me ollaan niin myöhään kotona sinä päivänä että oiskohan parempi että huolehdin tästä eteenpäin menevistä tipuista yli yön ja vetehinen tulee sitten seuraavana aamuna vasta hakemaan, ei tarvitsisi yötä vasten ajella?
Tarkemmat tiedot sitten kun soittelen tuossa maaliskuun puolenvälin jälkeen. Ilmottelen kyllä sitten kaikille joiden tipit tulee mun kyydissä/kautta 

Ok. Aattelin vaan, et josko olisitte jo sopineet tyyliin, et puolilta päivin, tai illansuussa! :Domena kirjoitti:Tarkemmat tiedot sitten kun soittelen tuossa maaliskuun puolenvälin jälkeen. Ilmottelen kyllä sitten kaikille joiden tipit tulee mun kyydissä/kautta
Ne pakataan aamulla autoon kun ovat kuoriutuneet siellä Savonlinnassa ja kyyti on tavannut olla 12-13.30 välillä Heinolassa.Homma etenee heidän ja kuoriutumisen aikataulun mukaan ja varmistuu vasta samana aamuna, näin ainakin ne kerrat kun olen sieltä itse hakenut. Odotteluunkin kannattaa hakijan varautua...
mulle tais käydä ohrasesti..... kun, tota tuli hommattua viime keväänä niitä,jotka on tasan luonnomukaisesti hedelmöittyneitä.... ja eihän niitä oo syöty, ja nyt on puhisijat vauhdissa ja kanakalkki maistuu... Ens viikonloppuna tulee orja( siis poju) tänne iironkäkkärään ja taitaapi muorin mielessä siintää se, että laitetaan sopivat yksilöt muualle, kuin pakastimeen
.. katotaan tulisko niistä jotain.. hautomakonetta oon jo kattellut sillä silmällä
.. pakasteeseen päätyy satavarmaan yks, joka on koko ajan kintuissa kiinni 

Tänään tilasin tännekin 5 BUTtia
Omenaa yksäröity asiasta
18.päivä pitäis kalkkuna-auton liikkua tän päiväisen tiedon perusteella!

18.päivä pitäis kalkkuna-auton liikkua tän päiväisen tiedon perusteella!
Mä oon aina väärässä kuukaudessa
Mutta hyvä, ehdin jo pelästyä 

Juu, oli aika tärkeä sana jääny puuttumaan mun viestistäni, tsori!
Mut nyt mua alko vallan kauhistuttaa, etten kuitenkaa saa pidettyy niitä tipuressuja viikkoa kauempaa hengissä
Tuli meinaan eilen iltana lueskeltua noita BUT-keskusteluja.

Minäkin luin viime vuonna noita but-keskusteluja ja otin sitten varmuuden vuoksi kymmenen tipua, kun osa niistä kuitenkin kuolee. Siitä seurasi se, että syksyllä sain teurastaa kymmenen isoa kalkkunaa ja pakastin pullistelee!
Eli mun yhden kerran kokemuksella ne ei olleet ollenkaan hankalia hoidettavia. Päin vastoin, niiden kanssa ei ollut niin mitään ongelmia ollenkaan
Eli mun yhden kerran kokemuksella ne ei olleet ollenkaan hankalia hoidettavia. Päin vastoin, niiden kanssa ei ollut niin mitään ongelmia ollenkaan

Kiva kuulla, siimis! Ehkäpä mäkin sit saan jonkun pysymään kesään asti hengissä, kun otin kuitenkin vain 5 tipua.
Kaikille joiden tiput tulee mun kyydissä on laitettu viestiä, jos et siis ole saanut viestiä niin heitäppä mua viestillä