Butteja keväälle 2011

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
vetehinen

Re: Butteja keväälle 2011

Viesti Kirjoittaja vetehinen »

Ok. Hyvä tietää päivä. Mulla tietenkin töitä, joten en aamulla pääse ajelemaan, mutta iltapäivällä sitten.
katiska

Viesti Kirjoittaja katiska »

omena kirjoitti:Juu unohdin, pitäisi olla 18. tai 19. huhtikuuta. Soittelen sitten maaliskuun loppupuolella tarkan päivän :) Luulen että me ollaan niin myöhään kotona sinä päivänä että oiskohan parempi että huolehdin tästä eteenpäin menevistä tipuista yli yön ja vetehinen tulee sitten seuraavana aamuna vasta hakemaan, ei tarvitsisi yötä vasten ajella?
Hei tiedätkö omena vielä, mihin aikaan päivästä treffaatte siel Heinolassa?
omena

Viesti Kirjoittaja omena »

Tarkemmat tiedot sitten kun soittelen tuossa maaliskuun puolenvälin jälkeen. Ilmottelen kyllä sitten kaikille joiden tipit tulee mun kyydissä/kautta :)
katiska

Viesti Kirjoittaja katiska »

omena kirjoitti:Tarkemmat tiedot sitten kun soittelen tuossa maaliskuun puolenvälin jälkeen. Ilmottelen kyllä sitten kaikille joiden tipit tulee mun kyydissä/kautta :)
Ok. Aattelin vaan, et josko olisitte jo sopineet tyyliin, et puolilta päivin, tai illansuussa! :D
hongatar

Viesti Kirjoittaja hongatar »

Ne pakataan aamulla autoon kun ovat kuoriutuneet siellä Savonlinnassa ja kyyti on tavannut olla 12-13.30 välillä Heinolassa.Homma etenee heidän ja kuoriutumisen aikataulun mukaan ja varmistuu vasta samana aamuna, näin ainakin ne kerrat kun olen sieltä itse hakenut. Odotteluunkin kannattaa hakijan varautua...
omena

Kiitos tiedosta hongatar!
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

mulle tais käydä ohrasesti..... kun, tota tuli hommattua viime keväänä niitä,jotka on tasan luonnomukaisesti hedelmöittyneitä.... ja eihän niitä oo syöty, ja nyt on puhisijat vauhdissa ja kanakalkki maistuu... Ens viikonloppuna tulee orja( siis poju) tänne iironkäkkärään ja taitaapi muorin mielessä siintää se, että laitetaan sopivat yksilöt muualle, kuin pakastimeen :).. katotaan tulisko niistä jotain.. hautomakonetta oon jo kattellut sillä silmällä :) :smt044 .. pakasteeseen päätyy satavarmaan yks, joka on koko ajan kintuissa kiinni :smt013
noouska

Viesti Kirjoittaja noouska »

Tänään tilasin tännekin 5 BUTtia :smt003 Omenaa yksäröity asiasta :smt001

18.päivä pitäis kalkkuna-auton liikkua tän päiväisen tiedon perusteella!
siimis

Viesti Kirjoittaja siimis »

Tätä kuluvaa vaiko ensi kuuta ?!?
omena

huhtikuuta :)
siimis

Mä oon aina väärässä kuukaudessa :smt003 Mutta hyvä, ehdin jo pelästyä :smt005
noouska

Juu, oli aika tärkeä sana jääny puuttumaan mun viestistäni, tsori! :smt003 Mut nyt mua alko vallan kauhistuttaa, etten kuitenkaa saa pidettyy niitä tipuressuja viikkoa kauempaa hengissä :smt009 Tuli meinaan eilen iltana lueskeltua noita BUT-keskusteluja.
siimis

Minäkin luin viime vuonna noita but-keskusteluja ja otin sitten varmuuden vuoksi kymmenen tipua, kun osa niistä kuitenkin kuolee. Siitä seurasi se, että syksyllä sain teurastaa kymmenen isoa kalkkunaa ja pakastin pullistelee!

Eli mun yhden kerran kokemuksella ne ei olleet ollenkaan hankalia hoidettavia. Päin vastoin, niiden kanssa ei ollut niin mitään ongelmia ollenkaan :smt001
noouska

Kiva kuulla, siimis! Ehkäpä mäkin sit saan jonkun pysymään kesään asti hengissä, kun otin kuitenkin vain 5 tipua.
omena

Kaikille joiden tiput tulee mun kyydissä on laitettu viestiä, jos et siis ole saanut viestiä niin heitäppä mua viestillä :)
Vastaa Viestiin