Kanaverkot

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

kaakatin

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Minä en myöskään enää tilaa Ruotsista mitään, yksi kokemus riiti. Tavaroiden hinta oli 30 € ja rahti 90€. Asiaa ei meinannut millään saada korjattua, lähetin monta sähköpostia, suomeksi ruotsiksi ja englanniksi, mihinkään ei vastattu. Kuljetusfirma soitteli aktiivisesti, että tuovat paketin kotiin, en suostunut ottamaan vastaan. Kun soitin puhelimella Yvette ei koskaan ollut paikalla ja muut eivät asiasta tienneet mitään. Vihdoin viimein sain rouvan kiinni, hän pahoitteli kovasti virhettä laskussa, eikä millään meinannut uskoa, etten ota enää tavaraa vastaan. :smt013
vardenji

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Hurrikaaniin lähdin sitten verkkoa ostamaan siinä uskossa että se katiskaverkko maksaa sen 19,95/25 m. Lopputuloksena otin köynnösverkkoa koska mun lompakolle ei oikein toiminu 34, jotain/20m... On ilmeisesti VAAN verkkokaupasta toi halvempi. Myyräverkkoo ei löydy yli 5m rullissa, jotka maksaa sen 9,90. Minkkiverkosta on kans vaan 10m rullia alle 50cm leveetä ja tosi kallista. Rautiassa oli vähän parempia määrä/hinta-suhteita ja kuulemma laatu ihan hyvä(vaikka myyjien mielestä on aika usein)joten jäi ostamatta tältä erää nuo.
ninnu

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Laittelin ajat sitten tuonne Hurrigaaniin kyselyä rappausverkon korkeudesta, mitään vastausta ei ole tullut :smt017
Pikku hiljaa olisi hyvä päästä ostoksille, että saa uusia tarhoja tehtyä.
vardenji

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Oli max 70cm levee rulla. Sitäkin kattelin siel käydessä. Tosin nettituotteet ei näytä olevan samoja kun kaupassa :smt017
Xaus

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Kysyin rautarantalasta minkkiverkkoa. Metrin korkuinen 25 metriä pitkä pätkä on 160 euroa. Ja tuota pitäisi ostaa vielä kahteen kerrokseen, että itsekin mahdun ulkotarhaan...
Iloisten Munatalo

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Kävin tänään isännän avustuksella hakemassa Agrista kanaverkkoa 1800mm / 50 m 130 € kun oli jokin jäännös kappale. :smt045 Silmäkoko oli sitä "isompaa" :smt005 ja sitten 12 kpl sinkittyjä tolpanjalkoja, joita apupoika lastauslaiturilla olis lastannut 28 kpl epähuomiossa, jollen olisi taas kerran ollut niin rehellinen ja sanonut, että laitoit muuten enemmin kuin tuplat :smt047
Xaus

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Mä en uskalla ottaa tavan kanaverkkoa, kun meillä on noita kettuja ja supia ja on minkkikin pyörähtänyt.
Iloisten Munatalo

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Täällä ei ole kettuja ym. petoja näkynyt kuin talvella ja silloinhan kanat ovat sisällä, samoin yöllä tulen laittamaan ne ovien taakse joten jos siitäkin huolimatta tulee raatoja niin sitten pitää tarkistaa silmäkokoa :oops:
ninnu

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Soittelin nyt tuonne Hurrigaaniin rappausverkosta, kun ei kerran sähköpostiin vastaile.
Mutta plääh, korkeutta verkolla vain 50cm, joten empä tilaa tuolta. Mulla on kanssa se tilanne, että kahteen kerrokseen olen laittamassa metrin korkuista verkkoa. Tekeillä on kaneillekkin uudet tarhat, plus että kanaverkoista huonot kokemukset, niin pakko hommata vahvempaa.
vardenji

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Mä alan jo miettiä vaihtoehtona koiraverkkoa vahvistettuna alhaalta tiheemmällä. Ja taidan sen verkon kaivaa suosiolla tonne maahan, kun menis verkkoo ihan silmittömästi ton tarhan pohjan verkottamiseen ja alkaa olla jo elukoilla hätä ulos. Rastasverkon kun käyn hakemassa kattamiseen ja saan maantasalla tiivistämisen loppuun, päästän kanat ulkotarhaan.
Mahtaakohan toi muovitettu köynnösverkko pitää jyrsijöitä? Puput sisällä ja myyrät/rotat ulkona? Veikkaan hieman huonosti...
Iloisten Munatalo

Re: Kanaverkot

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Jyrsijät varmaankin helposti katkaisevatkin hampaillaan tuommoisen normiverkon silmät .... :smt012
Vastaa Viestiin