Mun munien päällä ei heilurit pyöri!
JEEEEEE kanat karvalakkina!!!
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
jamppa
-
ann75
-
mirri
-
Paulikki
uusikuu-täysikuu
eiks tässä olis nyt yhtä mielenkinntoinen kokeilun kohde kuin nuo kaupan luomumunat, kokeillaan haudottaa uudenkuun ja täydenkuun aikana munittuja munia. katsotaan saatu kana prosentti. Ja varmenpaa tietoo saatais kun useapi tekis saman kokeen. Ja tulokset kirjattas tänne. Vai meneekö tää jo eläinkokeeksi?
-
Gizzmo
Se olis hyvä idea tulis kunnon otanta kun mahdollisimman moni kirjais ylös noi tulokset.
Ja ne joilla heiluri toimii voi tehdä omat tutkimustulokset siitä munien sukupuolilajittelusta.Siinä on vaan se ongelma että eri ihmisillä se saattaa toimia eri tavalla.Kannattaa kuitenkin kokeilla.Tärkeintä siinä on tutkia munat neutraalilla alueella ettei se heiluri heilu minkään maa-tai sähkösäteilyn takia.
Paulikki;se mikään eläinkoe on,soon munasolukoe
Ja ne joilla heiluri toimii voi tehdä omat tutkimustulokset siitä munien sukupuolilajittelusta.Siinä on vaan se ongelma että eri ihmisillä se saattaa toimia eri tavalla.Kannattaa kuitenkin kokeilla.Tärkeintä siinä on tutkia munat neutraalilla alueella ettei se heiluri heilu minkään maa-tai sähkösäteilyn takia.
Paulikki;se mikään eläinkoe on,soon munasolukoe
-
Paulikki
-
Gizzmo
http://www.panthera.fi/?p=productsMore&iProduct=47
Tuolta löytyy samanlainen mitä mä käytän.Se on mun tärkein "työkalu".
Hätätapauksessa oon käyttäny mitä tahansa vehjettä mikä roikkuu jonkinlaisen narun ja ketjun tai johdon varassa.Jopa kännykän laturi toimii.Vanha ketjullinen taskukello on aika kätevä kanssa.Tai sitten voi laittaa sormuksen naruun,mutta se on niin kevyt ja reagoi hitaasti.
Tuolta löytyy samanlainen mitä mä käytän.Se on mun tärkein "työkalu".
Hätätapauksessa oon käyttäny mitä tahansa vehjettä mikä roikkuu jonkinlaisen narun ja ketjun tai johdon varassa.Jopa kännykän laturi toimii.Vanha ketjullinen taskukello on aika kätevä kanssa.Tai sitten voi laittaa sormuksen naruun,mutta se on niin kevyt ja reagoi hitaasti.
-
Minnimanni
-
Gizzmo
-
ann75
Meilläkin on yksi pannariharjoittelija, saas nähdä miten riittää into. Otin vielä munat pois, kun lupasin alhon munat muualle, mutta lauantain jälkeen jos vielä hautuu, niin sitten saakin oikein keon allensa
Olispa jännittävää, meillä on vaan ollut pikaisia päivän kestäviä harjoituksia, eikä saanut munia edes merkitä, kun kana paineli orrelle nukkumaan. Nyt sai tyhjentää munat ja kana jäi sinne nököttää.
Meillähän ei ole vielä koskaan haudottu, että sikälikin jännittävää...
Olispa jännittävää, meillä on vaan ollut pikaisia päivän kestäviä harjoituksia, eikä saanut munia edes merkitä, kun kana paineli orrelle nukkumaan. Nyt sai tyhjentää munat ja kana jäi sinne nököttää.
-
Minnimanni
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija