Tosi hyvin on mennyt, vähän liiankin hyvin. Mutta toivoohan sitä että joku asia meniskin joskus putkeen. Mä luulen, että ne nuoret kukot ei vielä ole kovin kukkomaisia, pitää tarkkailla, miten ne pärjäilee jatkossa. Kaikki mun mielestä saa ruokaa ja vettä ja selät oli ainakin viimeksi taas parempaan suuntaan menossa (sen jälkeen kun ne isot hois toistensa selät taas sulattomiksi, nyt on kalkitusta ja hernettä yms paremmin saatavilla). Rauhaisaa menoa yleisesti ottaen, nukkuvat parissa keossa ja muuten taas touhuilevat ja tohisevat kovasti. Munia tulee n. neljä päivässä, vähän menee sekaisin aina, että mikä on minkäkin päivän. Isoja tyttöjä on siis viisi, että hyvältä näyttää. Tosin ne on jo varmasti melkein kolme kk vanhoja, että kyllä saavatkin jo munia!
Mä sain muuten poikaskalkkia kolmen kilon pussi (vitsit, miks mä en ottanut paria saman tien)
Jos sulla on jo tullut akuutti pula, niin täältä saa ensiapua
Mulla on kans reilu puolikas jätesäkki tänään saatua leipää takakontissa, tarviitteko Gizzmon kanssa ja ajeletteko tällä suunnalla? En ole katsonut mitä mallia ne on, saas nähdä mitä herkkuja tällä kertaa on kanasille siellä. Kai sitä ruisleipää voi vähän sotkea vaalean sekaan, jos kohtuudella?