Tällähetkellä olisi kaikenlaista viimeinkin tarjolla, mutta en enää turhaan yritä tilailla mitään. Vaakkujenkin osalta näyttää huonolta, samoin kultafasaanien, helmikanojen, sabelpoottien ja barbu d'ucclesin munien kanssa. Toivottavasti noi kotimaiset fasaanin munat ja bronssikalkkunan munat tuottavat tulosta. Bronssit näyttävät kaikki lähteneen "itämään" ja noihin fasujen muniin ei taida tunkeutua edes laser jotta sieltä voisi mitään erottaa.
Olen kyllä kiitollinen tuosta yhdestäkin tipusta, siitä on tullut ihan lemmikki eikä se haluaisi olla yksin joten siinä riittää hyysäämistä. Se nukkuu sängyn viereen asetetulla tuolilla karvareunuksiseen huppuun sulloutuneena ja se piipittelee siitä joskus ja minä juttelen sille niin se taas rauhottuu ja nukahtaa. Sama huppu sillä on päivisin akvaariossa keinoemona lampun alla, silti sitä välillä itkettää siellä, se kun on niin leimautunut ihmiseen ja sen pitäisi päästä syliin kokoajan. Vuorokauden ikäisenä se kuopsutti ja pyöri kuin väkkärä jaloissa, pyrähteli ja hyppeli. Aivan ihana tipu vaikka itse kehunkin. Tippa sille taitaa jäädä nimeksi