Pikkusiipi

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Aleksandra
nandu

Re: Pikkusiipi

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

Tawnian kysymyykseen en osaa vastata, mutta kommentoin tätä maksullista liittymistä. Törmäsin itse sivustoon noin vuosi sitten, ja minulla liittymisen on estänyt juuri se, että ei pääse edes katsomaan keskusteluja ja mitä muuta sieltä mahdollisesti löytyykään maksuttomasti. Netin keskustelut kun ovat yleensä ilmaisia. Mielestäni olisi kohtuullista, että pääsisi katsomaan edes keskusteluja ennenkuin maksaa. Vaikka ilman mahdollisuutta osallistua aktiivisesti. (Eläinlääkärin vastauspalvelu, jos sellainen vielä on, voisi tietysti olla vain maksaneille). Luulen, että sillä tavalla saataisiin pitemmän päälle enemmän maksavia osallistujia kuin nyt.

Tosin, sen jälkeen kun löysin Munanetin en ole enää Pikkusiipeen haikaillutkaan :smt003 . T. Toinen vastarannankiiski :smt005 .
brahma

Viesti Kirjoittaja brahma »

Minun mielestäni tuo kertaluontoinen 25e on pieni raha, itse ainakin koen hyötyneeni pikkusiiven jäsenyydestä. tuon rahasumman nyt äkkiä hassaa johonkin turhempaankin. Siellä on aloittelijalle selkeästi jäsenneltynä kaikki info jota pienkanalan aloittamiseen ja hoitamiseen tarvitaan. Ja se kyselypalsta on ollut minulle ainakin tarpeen. Harmi kun siellä ei ole enempää väkeä, ainakaan siis aktiivisia. En ymmärrä miksi harrastajat eivät ota vastaan kyseistä palvelua joka on kuitenkin suunnattu palvelemaan juuri harrastajia ja heidän etujaan :smt017
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Se mitä et Muniksesta löydä, et löydä mistään! :smt037
Vastaa Viestiin