Hellyydenosoituksia?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Tupu

Re: Hellyydenosoituksia?

Viesti Kirjoittaja Tupu »

Aivan ihastuttava Kyllikki! :smt055 Ihan kuin se kehräis.
helga

Viesti Kirjoittaja helga »

:smt060 ihana!
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Ihana Kyllikki :smt050 Meidän Valko-kalkkuna (valkoinen 'pronssi', jonka esivanhemmissa on buttia) on myös kovin seurallinen, utelias ja rapsutuksista tykkäävä...melkein torkahtaa rapsutuksiin, mutta se osoittaa hellyyttään tai paremminkin huomionkipeyttään nakkelemalla kaikki nokkansa ulottuvilla olevat tavarat pitkin lattioita...mm. tiskiharjat ja kauhat saa kyytiä :smt003

Meillä kanat sukivat kättä silloin, kun rapsuttelen niitä mahan alta tai tutkailen peräpäästä, että onko sulkien joukossa kakkapaakkuja tai ulkoloisia. Sukiminen on kivan tuntuista!
Nuki

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Sukiminen onkin ihanaa, mut valitettavasti Kyllikki intoutuu välillä myös nokkaisemaan napakasti. Ja jos mä touhuan kanalassa jotain muuta huomioimatta hänen korkeuttaan, se tulee nokkimaan mun vaatteita. Lempitemppu on kiskoa mun hihansuiden kiristystarroja voimalla. On kyllä aika liikuttavaa miten seurallinen kalkkuna voi olla. Uusi Hilja-tyttö (pronssi) ei kerjää samanlailla huomiota, mutta jos nappaan sen syliin se istahtaa siihen ihan rauhallisesti. Ukot kauhistuu jos ne joutuu vierihoitoon. :smt003
Vastaa Viestiin