Hellyydenosoituksia?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Re: Hellyydenosoituksia?
Ihana Kyllikki
Meidän Valko-kalkkuna (valkoinen 'pronssi', jonka esivanhemmissa on buttia) on myös kovin seurallinen, utelias ja rapsutuksista tykkäävä...melkein torkahtaa rapsutuksiin, mutta se osoittaa hellyyttään tai paremminkin huomionkipeyttään nakkelemalla kaikki nokkansa ulottuvilla olevat tavarat pitkin lattioita...mm. tiskiharjat ja kauhat saa kyytiä
Meillä kanat sukivat kättä silloin, kun rapsuttelen niitä mahan alta tai tutkailen peräpäästä, että onko sulkien joukossa kakkapaakkuja tai ulkoloisia. Sukiminen on kivan tuntuista!
Meillä kanat sukivat kättä silloin, kun rapsuttelen niitä mahan alta tai tutkailen peräpäästä, että onko sulkien joukossa kakkapaakkuja tai ulkoloisia. Sukiminen on kivan tuntuista!
-
Nuki
Re: Hellyydenosoituksia?
Sukiminen onkin ihanaa, mut valitettavasti Kyllikki intoutuu välillä myös nokkaisemaan napakasti. Ja jos mä touhuan kanalassa jotain muuta huomioimatta hänen korkeuttaan, se tulee nokkimaan mun vaatteita. Lempitemppu on kiskoa mun hihansuiden kiristystarroja voimalla. On kyllä aika liikuttavaa miten seurallinen kalkkuna voi olla. Uusi Hilja-tyttö (pronssi) ei kerjää samanlailla huomiota, mutta jos nappaan sen syliin se istahtaa siihen ihan rauhallisesti. Ukot kauhistuu jos ne joutuu vierihoitoon.