Nyt ei oo uusia kuvia, mut oli vaan pakko hehkuttaa kun kaverit ei kuitenkaan ymmärrä!

Oon tänään kökkinyt enemmän ja vähemmän koko päivän kanalassa lepuuttamassa hermojani (koulussa loppurutistus meneillään ja mun pitäis nytkin korjailla vikaa kirjallista työtäni. Avasin kyllä koneen... ja menin Munikseen!) ja huomasin että pikku-Tyyne (käppänä) hengasi jotenkin odottavan näköisenä saappaiden juuressa. Kaappasin sen syliin ja otin kämmenten väliin -se kun on niin pikkuinen

- ja siihenhän se asettui ihan tyytyväisenä. Varmaan vartin siinä lepäili ja suiskeli, sitten lennähti taas kuoputtelemaan. Hetken päästä Hillevi samasta sisarusparvesta lennähti ite syliin katsomaan että mikä siellä nyt on niin ihmellistä. Nyt on sekä Hillevi että Tyyne oppineet tulemaan itse syliin!
Mulle aivan ihana juttu kun oon semmoinen halihirmu, oon jo oppinut ettei linnut niin arvosta kosketusta ja sylissäpitoa ja oonkin lähinnä tyytynyt ihastelemaan niiden touhuja vierestä, mut toi oli kyllä mahtavaa plussaa!
Muoks. Nyt on vaan maltettava pitää näpit erossa kukoista ja kalkku-ukoista ettei niistä tuu kiukkuisia...