Meillä keväällä oli ilves pihapiirisssä kulkenut ja susi muutama vuosi sitten

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
pakko sotkea vielä lusikka tähänkin soppaan.kanajalka kirjoitti:ps. Minäkään en oikein usko tuota Ilveksen ja ketun yhteistyötä, eikai nälkäiset, erilajiset villieläimet "auttele toisiaan" ? Jos miettii esim. nälkäisen ketun kannalta, niin minä ainakin kettuna tekisin kanaryöstöni (kuin mitkä vaan saalistukset) itsekseni, enkä jakaisi saalista erilajisen eläimen kanssa, joka söisi MINUN saalistani. Kannattaa ajatella eläimen kannaltaen ajattele, että sinun olisi mitenkään "huono" tms. kerroin vain oman näkemykseni.
henkka kirjoitti:pakko sotkea vielä lusikka tähänkin soppaan.kanajalka kirjoitti:ps. Minäkään en oikein usko tuota Ilveksen ja ketun yhteistyötä, eikai nälkäiset, erilajiset villieläimet "auttele toisiaan" ? Jos miettii esim. nälkäisen ketun kannalta, niin minä ainakin kettuna tekisin kanaryöstöni (kuin mitkä vaan saalistukset) itsekseni, enkä jakaisi saalista erilajisen eläimen kanssa, joka söisi MINUN saalistani. Kannattaa ajatella eläimen kannaltaen ajattele, että sinun olisi mitenkään "huono" tms. kerroin vain oman näkemykseni.
ei ne varmastikaan auttele toisiaan mutta jos kettu säikähtää jotain,esim sitä koiraa niin se ei takuu varmasti tuu samana yönä takaisin saalilleen, jos koskaan.jolloin ilvekselle jää loppu yö aikaa olla saaliin kimpussa.ja ilves kyllä voi haistaa raadellut linnut hyvinkin kaukaa.tai jopa kuulla kanojen huudot kun kettu on ollut kanojen kimpussa.
ja voimia vardenji:lle