Tuulian kesäkanala projekti

lintulat, tarhat jne.

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Viktoria

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja Viktoria »

Hiano!
onnikas

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja onnikas »

Tuosta tulee oikein söpö!!!
Tuulia

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Viittä vaille valmis, huopakate ja muutama lista puuttuu, ja rahaa ei ole kulunut tähän asti kuin 3 euroa, piti ostaa saranat kulkuluukkuun, loppu tavara on keräilty nurkista, kiitos siitä kuuluu myös naapurin nurkille.
Apuja sain oven, ikkunan ja luukun tekoon. ja aitauksen ja portin asentaminenkaan ei ihan yksin onnistunut.
Kanat muutti jo viikko sitten uuteen mökkiin kun ei ole muutakuin noita ulkotöitä kesken, ja kovin näyttävät viihtyvän. :smt041

Kuva
HIPSU

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja HIPSU »

Hieno tuli :smt041 Lähetäs tännepäinkin tuota sinun energiaasi
Silvia Sommarlat

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

:smt038 :smt038 :smt038 Upeaa työtä naisenergialla! Olet hyvä esimerkki meille muille. Viihtyisä kanakoti on takuulla mieluisa asukkailleen. Sillä lailla, Tuulia! :smt001
suikku

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja suikku »

Tosi hieno!!
Iloisten Munatalo

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

:smt038
onnikas

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja onnikas »

Hienoa työtä!!! Eikä ole paha hintakaan mökillä!
Mini

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja Mini »

Vau, mielettömän hieno! :smt038

Ja terveisiä Herra Hakkaraiselta ja Rouva Retiisiltä :smt003
Tuulia

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Kiitoksia vaan kaikille...
Nyt ei sitten ollakkan rakenneltu mökkiä, eilen oli liian kuuma (+30) ja tänään liian märkä ja kylmä (+12) Tyypilliset on-of kelit taas Suomen maassa. :smt005

Aloimpa kutomaan verkkoa, kun näin käsityöimmeisellä tota lankaakin on, saa nähdä tuleeko koskaan valmiiksi kun pitäisi niin hävyttömän iso tehdä.
Netistä löytyy ohjeet verkon kutomiseen, en osoitetta muista mutta kun googlettaa puukot ja puikot niin löytyy.
Mulla ei ole muuta apuvälinettä kuin keppi, verkon kutomiseen tarkoitettua "käpyä" tai neulaa ei siis ole, mutta onnistuuhan toi kutominen muutenkin.
ninnu

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Hienon kesäkanalan sait kyllä aikaiseksi :smt038

(runkonaulain on musta sairaan pelottava vehje :smt040 )
Jekku

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Todellakin naisetkin osaa :smt023 . Ite kävin traktorilla kylältä hakemassa rakennustarvikkeita ja ihan oli kärrikin perässä. Ensin mulle vinoiltiin ja yritettiin laittaa halvalla ja sit tuijotettiin :smt017 , eikä ees ollu bikini keli :smt043 Olo oli ku apinalla. Ihanku eivät ois enne naista nähny. Rakentaa mie sit en osaakaan. Ukko kullan kans katottiin korkoja tulevaan kanalaa, mut turhaahan se on. Vinoon mie saan kaiken kuitenki :smt044
Tuulia

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Muakin on hitaasti katsottu, tyyliin et tuleeko tuo koskaan valmiiksi, ja sitten todettu kuitenkin et oikein olet kyllä tehnyt.....

Joo runkonaulain on pelottava ehkäpä viikon verran, mutta kyllä siihen sitten tottuu.

Nyt olen toisen projektin kimpussa, tätä olen aloittanut tekemään jo ainakin vuosi sitten, ja tähän on laitettu ihan rahaakin, itse tein pohjan ja rungon, ukko teki katon, kun itse en tiennyt miten palahuovat laitetaan, ukko sai asentaa myös ikkunan kun se sen ainakin osaa, nyt hakkaan seiniä, tosin sade tuli taas pilaamaan työintoni...aika hyvin tämäkin mökki edistyy kun vain tekee.

Kuva
kanamummo

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Kierrätys rulaa ja muijat osaa :smt038
Tää on mukava kun tytöt osaa ja uskaltaa!
zinja

Re: Tuulian kesäkanala projekti

Viesti Kirjoittaja zinja »

Hienoa! Monet vaan luulee että aina tarvii miehiä pitelemään vasaraa :smt021 Mutta yhtä hyvin se onnistuu meiltä naisiltakin! :smt041
Vastaa Viestiin