Hanhenmunia!
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Savonni
Re: Hanhenmunia!
Tinttuli: Ihanaa katsoa kuvia!
Haluan katsoa kun teidän poikaset kasvaa, laita kuvia. Jos jaksat
Viktoria : Hyvä Kalle!
Viktoria : Hyvä Kalle!
-
tinttuli
Oi oi mitä tytär löysi vanhasta "sikakopista"
ja ihan luomusti haudotut!

-
maunu_muori
Nyt on meilläkin neljä hansuvaavia, ja vielä heiluu munia koneessa
Jännitää montako tulee, vielä on 15 munaa koneessa, yks meni kesken vajaa viikko sitten.
Oon niin tyytyväinen, kun Hansu saa kavereita
(ja velipojalla on nimipäivä marraskuussa, ei tarvii tyhjin käsin
)
Jännitää montako tulee, vielä on 15 munaa koneessa, yks meni kesken vajaa viikko sitten.
Oon niin tyytyväinen, kun Hansu saa kavereita
-
Tammearu
Olisiko niitä hanhen munia ylimääräisenä myydä?Mirja V kirjoitti:Viktoria: Saitko sä hanhenpoikasia viime kesänä? Meillä kuoriutui vasta kesäkuun lopulla ja heinäkuussa, yhteensä tuli 5 poikasta, joista kaksi jätin kotiin.
Nyt on jo kone täynnä muniaHarmi kun on pieni kone
-
Viktoria
Tammearu: Meillä ei hanhet enää muni, nyt vaan hautovat tai hoitavat poikasiaan.
Tinttulilla upeita kuvia!!
Tinttulilla upeita kuvia!!
-
maunu_muori
Eikös hanhi ole sellainen jaksomunija, joka muniin vain keväällä ja ihan alkukesästä. Mullakaan ei oo kokemusta, missä vaiheessa ne lopettaa, jos eivät haudo, mut eivät varmaan kovin montaa viikkoa enää, vaikka kaikki munat olis kerätty aina pois.
Muistaakseni se vuosittainen munamäärä hanhellä on siinä 50 kieppeillä.
Muistaakseni se vuosittainen munamäärä hanhellä on siinä 50 kieppeillä.
-
tinttuli
Onnea muorille
Aamupäivällä laitumella kylvyssä koko porukka ja osa akoista kantaa mahdottomalla touhulla heinäsilppua samaan kasaan. Ukot tekevät kaikkensa estääkseen minua pääsemästä "pesälle".
Jee, meidän nuori skåneneiti on aloittanut muninnan!

No just joo...
Aamupäivällä laitumella kylvyssä koko porukka ja osa akoista kantaa mahdottomalla touhulla heinäsilppua samaan kasaan. Ukot tekevät kaikkensa estääkseen minua pääsemästä "pesälle".
Jee, meidän nuori skåneneiti on aloittanut muninnan!
No just joo...
-
maunu_muori
Kymmenen tuli kaikkiaan hansuja. Voi olla, että joudun viimeisen armahtamaan, autoin kuoresta, ei ehkä oo ihan priimaa.. täytyy kattoo, mitä teen sen kanssa( yhen ankan autoin kanssa, senkin kohtalo on epävarma, nää on vielä koneessa toipumassa). On siinä tohinaa kerrakseen noiden vetehisten kanssa, kun 15 läträriuntuvikkoo yrittää kaikki samalle juomakupille. Pitänee tänään siirtää isompaan tilaan, ja laittaa useampi juomapaikka, tungoksen välttämiseksi.
-
Viktoria
Elsa (14 munaa) ja Alva (12munaa) hautovat!
Kesäkuun alussa näkee, mikä on tulos. Se olisi kauheaa, jos kaikista munista tulisi poikanen..