Mä olen lentäjän poika...

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

lautapihti
silkki
Viestit: 236
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 23:31
Paikkakunta: ilmajoki

Re: Mä olen lentäjän poika...

Viesti Kirjoittaja lautapihti »

Jotenki musta tuntuu että harakka on kuuluisuus,pitäis teettää tutkimus että moneksiko kuuluisin on,harakalla on muuten kauniit silmät :smt035
sera1

Re: Mä olen lentäjän poika...

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Vai on Harakka oikee julkimo :smt004
Sillä on tosiaan kauniit, lämpimät, ystävällisen näköiset silmät.
En myöskään ikinä väsy ihailemaan harakan kauniin värisiä ja komeasti kiiltäviä sulkia. Pyrstökin hohtaa sametin vihreänä ja milloin minkäkin värisenä valaistuksesta ja katsontakulmasta riippuen. :smt050
Klara

Re: Mä olen lentäjän poika...

Viesti Kirjoittaja Klara »

Voi Harakkata :smt007 Ihana lukea että mamman poijalla menee nuin hyvin ja komia se on siitei pääse yli eikä ympäri :smt007

Eipä sitä ois uskonu viime keväänä sen musta-valakoosen kukkopoijan kuvia laitellessa että millanen kuuluisuus ja maailman matkaaja siitä oikeen kehkeytyy. Siskot oli kaikki blodia ja tuo yks musta valakoonen kukon rääppänä siinä poikueen jatkona. Herttanen son aina ollu ja toivottavasti on jatkossakin... Vaikka kyllä siltä hieman "asennettakin" löytyi - saa nähä onko tallella :smt002

Paljo silityksiä ja rinnan rapsutuksia "äiteeltä" ja "iskältä" ja käske sanoa terkkuja että on kiltti poika :smt003
sera1

Re: Mä olen lentäjän poika...

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Harakka osas olla tänään herrasmiehenä, vaikka oli yli 2 tuntia rasittavan kanatipusen kans keskenään.
Rasittava kanatipu tarkoittaa semmoista, joka nokkii kukon varpaat ja silmätkin ihan testaillessaan onko se syötävää.
Toki harakka sit hermostui jossain vaiheessa ja antoi kakaralle vähän kyytiä. Kanatipu oli kyllä ihan naarmuton, kun hain sen "kukkolasta" takaisin sisätiloihin.
Harakalla on varsin leppoisa luonne, kun ei isommin hermostu edes tuollaiseen tipuriiviöön.

Eilen harakka kyllä keksi jonkin ihmeellisen jutun. Sillä oli kanatipu seuranaan silloinkin.
Harakka kulki ympäriinsä ja kotkotti, kirjaimellisesti huusi kurkku suorana :smt017
Kulki siinä rääkyessään ympäriinsä.
Päätin sitten sille vihjaista kuka on pomo ja kuljin metelistä huolimatta harakan perässä pitkin huonetta.
Aikansa se mekkaloi ja sitten hiljeni. Väisti minua kuitenkin.
Siinä metelöinnin sävyssä oli vähän isottelun tuntua, joten siksi en väistänyt senttiäkään vaan menin kohti harakkaa.
Episodin jälkeen harakka on taas kotkotellut ihan rauhallisena. Ilman mitään isottelun sävyjä.
Tuli aamulla aamupuuronsa hakemaan ihan puurokippo kädessä tarjottuna. Eikä mitään hämminkiä enään.
Kaippa se yritti vähän kokeilla rajojaan :smt005
Rusina

Re: Mä olen lentäjän poika...

Viesti Kirjoittaja Rusina »

Tai sitten Harakka havaitsi jotain mikä uhkasi sen rakkaan riiviötipun turvallisuutta ja nosti varoitusmekkalan :smt017. Joka tapauksessa on tainnut ottaa Päästäisen suojelukseensa :smt003.

Terkkuja Harakalle myös blondisiskoilta. Niistä on tullut kauniita nuoria frouvia, kolme niistä on jo pyöräyttänyt ensimmäiset munansa. Jotta alkaa se velipoikakin olla jo neitostenliehittelyiässä. Päästäinen on ihan selvästi kananeito :smt045. Noilla silmillä Harakka hurmaa tyttösen varmasti :smt049.
sera1

Re: Mä olen lentäjän poika...

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Voisikohan olla. :smt017
Tilassa oli silloin vain Harakka, päästäinen ja minä.
Luuliko se että minä syön päästäisen
Sillä oli kyllä siinä tepastellessa ja rääkyessä naamalla hyvin huolestunut ilme :smt005
Vaquera

Re: Mä olen lentäjän poika...

Viesti Kirjoittaja Vaquera »

Ilmiselvasti se pelkäsi, että sä viet sen rakkaan taas pois.
sera1

Re: Mä olen lentäjän poika...

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Minä syntinen sen olenkin tehnyt.
Kana on nyt taas sisätiloissa omassa boksissaan. En viitsi sitä yöksi jättää kukon seuraksi. Tuo tila on melko viileä tottumattomalle tipuselle, enkä ole varma osaako se mennä orrelle.
Tipusen varpaat on nyt teipattu oikomahoitoon. Tipu raastaa teippejä koivestaan ja mököttää, kun jalka on ihan pilalla tuollaisen teippitöppösen kans :smt003
Huomenna päiväseltään saa harakka tuon teippikinttuisen tipusen taas omakseen :smt050
Lohdutin kyllä harakkaa ja vein sille herkkupuuroa, kera kaikenlaisten ruuantähteiden. Ihan tyytyväinen moklotus ja nokan napsuttelu alkoi puurolautasen äärellä :smt045
Vastaa Viestiin