Kädenvääntö KP:n kanalassa

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
lautapihti
silkki
Viestit: 236
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 23:31
Paikkakunta: ilmajoki

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja lautapihti »

Kyllä ne miehet vaan on niin kauheeta,ei oo muutaku haittaa :smt042
Rusina

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja Rusina »

lautapihti kirjoitti:Kyllä ne miehet vaan on niin kauheeta,ei oo muutaku haittaa :smt042
Äläpäs nyt herra lautapihti yleistä :smt018. Kyllä miehistä löytyy valioyksilöitäkin :smt003.
annemari

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja annemari »

V***U MATTI !

Minäpä pistin paremmaksi ja ostin isännälle sähkösahaan uuden teräketjun tänään. Kyllä alkaa puunrunko liikahtaa pihalla kun se innoissaan testailee teräänsä. empäs muuten muistan nyt missä, oisko ollu radiossa kun joku miespuolinen henkilö puhui moottorisahan TELAKETJUSTA !!! kylläpä nauratti, einaako se panssarivaunulla niitä puita...... :smt005 :smt016 Ei tiiä joskus itkiskö vai nauraisko :smt010 :smt003
lautapihti
silkki
Viestit: 236
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 23:31
Paikkakunta: ilmajoki

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja lautapihti »

RUUSIINAAA !! mistä niitä valioyksilöitä löytyy :smt009
siimis

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja siimis »

Eläinten kanssa työskenteleville muuten suositellaan jäykkäkouristusrokotusta VIIDEN vuoden välein! Ja sitten tietenkin tehoste aina jos saa jonkun likaisen ventin jostain kotopullakin rautahärvelistä tms. :smt002 Tuota viiden vuoden juttua vaan ei täälläkään moni tavan terveyskeskuslääkäri tiedä ollenkaan. Ihan väen vängällä sain vaatimalla vaadittua itselleni tehosteen, kun edellisestä oli kulunut jo yhdeksän vuotta ja koira niittasi kunnon reikäkuviot reiteen ja käsivarteen. Että kyllä se kuulemma vielä voimassa on. Sanoin etten lähde pois, ennenkuin tohtori on pistänyt sen piikin minuun :smt027 No tohtori katsoi vähän aikaa ja totes että joo, voihan sen tietty pistää :smt003 Viksu tohtori!
smari

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja smari »

Vau, täällähän oli työkalukeskusteluakin! Sain heti vertaistukea siihen että en lähellekkään aina tiedä noita vempainten nimiä. :smt003 Mä ostin viime vuonna mun elämäni ekat puutyövehkeet kun kyllästyin selittämään miehelle millaiset kananpesät ja ruokinta-automaatit haluan. Vieläkään en ole ihan selvillä mitkä ne mun vehkeitten nimet on (ja yksi on vielä avaamatta paketissakin) mutta sainpa tehtyä sellaiset kuin halusin. :smt002 Ruokintajuttuihinkin menee monta ämpärillistä kerralla ruokaa ja eivät silti vie liikaa tilaa. Nyt vaan on jääny muut tekemiset niillä vempaimilla ihan haaveiluasteelle, mutta saa nähdä jos saisi inspiraation silloin kun on muutoin mahdollisuus värkätä jotain. Voi olispa vain joku hyvä tila missä saisi tehdä rauhassa, olisi lämmintä ja valoisaa ja työkalut pysyisi siellä paikallaan. Hermo menee mulla heti jos niitä joutuu etsimään.
Maximoves

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja Maximoves »

muari, en minä niitä lampsuja tähän pihaan viitti päästää, syö mun muutaman onnettomat hortensiat tuolta "kukkapenkistä". Mulla on jo melkein joka nurkka täynnä noita aitauksia ja tää piha-alue on rauhoitettu elukoilta eli koitan siis pitää jonkunlaista "edustuspihaa" :smt040 kuulostipa huvittavalta, mullako edustuspiha.

Juu, minäkään en tiedä näitten vekottimien nimiä ja siksipä keksinkin oivasti niille ihan omia nimiä ja usein niistä sitten voi keksiä mikä se oikeasti on. Annanpa esimerkin eiliseltä: Eiks sulla oo sellasta tankoa jossa on siis ne jegat eriparia eli siis millä saa sen katkenneen ruuvin pois sieltä? Tää oli sit viralliselta nimeltä joku vastakierretappi tai jotain sinnepäin, en muista vieläkään sitä nimeä :smt003 Mut oivalla selityksellä kyllä voi mennä rautakauppaan ja selittää niille nuorille myyjäpojille, jotka on sitten aivan ulalla mitä toi tätsy oikein haluaa :smt023
maunu_muori

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Okey okey.... Maxi.. ei sitten villamoita .. mitens olis noita riiviöitä.... miekin yritin tänäkesänä sitä rauhotettua ihmispihaa-> muutama sata metrii, ihan vaan muutama, aitaverkkoo on ny pa' kana ja kaikki .. ihan kaikki mitä oon kesän aikana istuttanut , on syöty.. mää luovutin jo... avasin portit suosiolla, ei sitten ihmispihaa niin kauan kuin on noita riiviöitä :smt019 ..honkajoki kutsuu.. haisukaartia. :smt005 .. kuka haluu pelastaa :smt021

.. ei ihan ilman sarvia ja hampaita, paljastu eilen, että ei oo talven heinät vielä plakkarissa, toisessa paikassa ei oo tehty kuivaheinää ollenkaan ja toisesta paikasta sain varattua vasta alkutalven heinät.. eikun keltaseen pörssiin .. mitähän paskaa sitä joutuu elikoille antaan :smt011 .. tais tulla vähän tenkkapoo ja pakollinen lihaksilaitto... jos noille uuhille ees jostain sais, astutus ainakin pitää siirtää vasta vuodenvaihteeseen. :smt013 .. mie kun koko alkusyksyn oon sanonu jäärälle että soita ny :smt014 .. no ei se taas oo saanut aikaseks sitä soittoo.... :smt013 . Täytyy kysellä vielä ettei tarvii uuhiakin vähentää. :smt009
Kotopullaki

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Taas uutta KP:n kanalassa! :)
Kaupunkkireissulla eilenä ehittiin kävästä pikaseen Ikeassakin ja ostin kanoille tällasen (vauvojen :smt005 ) kylpyammeen!
Kuva
Täällä se makso 7 eur, Suomen Ikeassa näytti olevan eur 4,95.
Siihen mahtuu pari-kolme kanaa kylpemään yhtäaikaa tahi 1 kalkkuna. Pohjassa on ulkopuolella liukumista estävät kumit, ja sisäpuolella kans etteivät kanaset luikastu kylpiessään :smt040
Käyttöohjeissa varoitettiin että vauvaa ei saa jättää ammeeseen yksinään kylpemään. Kanoista ei mainittu... :smt017 :smt005
Ikean jälkeen kävimme sukuloimassa ja toitotin kaikille mieheni sukulaisille onnellisuudestani kun löysin niin hyvän tuhkakylpyammeen kanasilleni :smt002 Tämä on erinomainen keino jos joku haluaa nolostuttaa aviopuolisonsa. Suosittelen sekä häpäisykeinoa että ammetta! :smt023 :smt003
Kotopullaki

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Lisää Ikean lastenosastolta ... ... kanalatarpeisiin! :smt003

Kuva

Tällattinen helppo / halpa / pikkunäppärä ripustin vaikkapa kanalan eteiseen. Katosta vaan roikkumaan ja sinne voi laitella kaikkea pientä ja kevyttä, esim. nokka- / kynsileikkurit, Strongholdit, ensiaputarvikkeita, hanskat jne! Makso täällä eur 3,50 joten oisko tääkin Suomen Ikeassa himppusen verran edullisempi...?
Minä ripustan tämän toimistohuoneeseeni joka on pikkuhiljaa muotoutumassa enemmänkin tee-se-itse-eläinlääkäriharjoittelijan huoneeksi :smt005 Eli varastoin tuohon ripustimeen meijän koira- / kissa- ja kyyhkytarvikkeita. Mutta jos ois meijänkin kanala kunnon rakennus ja siin ois eteinenkin niin sitten oisin sen sinne ripustanut.
Vaquera

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja Vaquera »

:shock: Ajattelin jo hetken, että kerrospesiä, ennekuin rupesin lukemaan. :smt037
Skuukkeli

Re: Kädenvääntö KP:n kanalassa

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Vaquera kirjoitti::shock: Ajattelin jo hetken, että kerrospesiä, ennekuin rupesin lukemaan. :smt037
Mulle tuli kanssa mieleen "kerrossänky"... :smt003
Vastaa Viestiin