Hakalan haudontaprojekti

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Olen tarkoituksella tänä keväänä rajoittanut meidän kanojen haudontaa, mutta tänään hellyin kun Volmarilta tullut kaunis tupsujalkakana on kököttänyt pari päivää haudontapuuhissa ja nyt hänellä on sitten meidän brahmojen munia allaan haudottavana :-) toivotaan että haudonta onnistuu ja saamme pikkubrahmoja. Otan huomenna kuvia.
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Oih! Olitpa hellyttävä! :smt007
Innolla täällä jo dotellaan kuvia...tupsujalat ovat varmasti kaunistuneet kasvettuaan.
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Ne on kuule niin kauniita että :smt007
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Kuva
Ester hautomapuuhissa, tosin nyt ei niitä kauniita tupsujalkoja näy tuolta lätyn alta. Nämä isot kanat muuten jostainsyystä valitsevat aina hautomapaikan jostain muualta kuin pesästä :smt017

ja laitetaan vielä kuva Esterin veljestä Erikistä
Kuva
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Komeita otuksia! Muistuttaa noita mun mustia, jotka varsinkin hautoessaan suurentuvat lähes kalkkunan kokosiksi! Ai teil on tollasii hianoi islantilaistyylisii sukunimii :smt002 Oivasdottir :smt003
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Tosi komee kukko! Ja kanalla on kyl hurja ilme :smt003
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Esteri on kyllä niin huippukana, edelleen hautoo niin tosissaan tipujen pitäisi kuoriutua siinä 13.5
-Kyyhky-

Viesti Kirjoittaja -Kyyhky- »

Kuoriutuikos munista mitään? :smt003
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Heh, yksikään muna ei ollut hedelmöittynyt, taisin olla liian innokas ja laitoin liian nopeaan ekat munat haudontaan kun noi brahmat aloittivat munintatauon jälkeen munimisen. Nyt on parin kanan alla uudet munat haudonnassa, jospa nyt onnistuisi :smt003
-Kyyhky-

Viesti Kirjoittaja -Kyyhky- »

Hih. :smt005
Mitäs niille tipuille sitten teet jos kuoriutuu?
Pidätkö itse vai myytkö?
(haaveilee salaa tipusista..)
Vastaa Viestiin