siis täh? (on hiiristä)
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
Meillä on vissiin kissat alkaneet laiskottelemaan kun eilen siivosin tallia ja yhdessä karsinassa oli olkien alla hiiri. Se juoksi nurkkaan kyyhöttämään ja minä ohjasin sen ulos ovesta, kun jotenkin en raskinu tappaa sitä. Nyt se menee kiitokseksi lisääntymään ja tulee lapsineen järsimään kaikki sähköjohdot.
Ja rotat tosiaan raahaa noita myrkkypusseja, minäkin oon nähny! Mun työkaverin mielestä oli käsittämätöntä että pelkään rottia vaikka mulla on kesyrottia lemmikkinä. Mutta pelkäähän monet koiranomistajatkin susia, sama asia.

Ja rotat tosiaan raahaa noita myrkkypusseja, minäkin oon nähny! Mun työkaverin mielestä oli käsittämätöntä että pelkään rottia vaikka mulla on kesyrottia lemmikkinä. Mutta pelkäähän monet koiranomistajatkin susia, sama asia.

Suviannelta hyvä rottatietopaketti.
En minäkään villirotista pidä, vaikka lemmikkirottia mulla on ollutkin.
Oli muuten jännän väristä kakkaa kanalassa tänään... Myrkkyä on selkeästi syöty. Ja oli sen verran isoa jöötiä, että kyllä se on rotta ollut.
Mutta pitäiskö sitä myrkkyä nyt sitten laittaa sinne uus satsi, vai mitäkö? Eikö sitä myrkkyä pidä olla siellä niin kauan, ettei mene enää kaupaksi? Eli ei ole syöjiä?

En minäkään villirotista pidä, vaikka lemmikkirottia mulla on ollutkin.
Oli muuten jännän väristä kakkaa kanalassa tänään... Myrkkyä on selkeästi syöty. Ja oli sen verran isoa jöötiä, että kyllä se on rotta ollut.
Mutta pitäiskö sitä myrkkyä nyt sitten laittaa sinne uus satsi, vai mitäkö? Eikö sitä myrkkyä pidä olla siellä niin kauan, ettei mene enää kaupaksi? Eli ei ole syöjiä?
Mulla ongelma tallissa, siellä joku elukka kaivelee isoja koloja , en tiidä on rotta vain minkki.On laitettu kaksi rotan loukkoa ja isompi puinen loukko.Eikä ole mennyt loukkuun, on parikertaa syöty syötit. Olen kokeilu juustoa,kalaa, raakaa lihaa. Mitä muuta vois syötiksi kokeilla? Minkä laisen loukun vois laittaa linnun häkkii, ei loukkaantuis.
Voi yäk, ku hyviä kuvia Suvianne! Kyllä ne on niin ällöttäviä molemmat. Kuvissa rotta on ihan selvästi tummempi. Onko sillä myös maha tumma? Tässä yhden tutun kanssa mietittiin, että voiko rotan maha olla vaalea? Jos näkee vaalea mahaisen tyypin, onko se sitten myyrä vai hiiri? Niihin mun myyrä/hiiri havaintoihinkaan en oikein luota, tulee mieleen, että näinköhän mä läskin hiiren vai tavallisen myyrän 

Hö, tuossa kuvassahan on sitäpaitsi kesyhiiri, ei niissä ainakaan ole mitään ällöttävää!
Nimim. Puolueeton useammankymmenen kesyhiiren omistaja.
Muoks. Meillon kellarissa näitä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Mets%C3%A4hiiri
Ne oon kyllä loukuttanut ihan armotta pois, vaikka hiiristä pidänkin.

Nimim. Puolueeton useammankymmenen kesyhiiren omistaja.

Muoks. Meillon kellarissa näitä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Mets%C3%A4hiiri
Ne oon kyllä loukuttanut ihan armotta pois, vaikka hiiristä pidänkin.