Jamppa ei merkitystä... Minä olen kokeillut molempia ja yhtä huonot tulokset. Viirut tarvii enemmän kosteutta kuin kanat. Yksin tuli paremmat prosentit molemmilla.
Jotenki se vaan vaikuttaa. ja kun kuoriutuvat yhtäaikaa niin kauheeta katsoa kun isot kanatiput rymyää munien seassa ja viirun munat vain lennähtelevät nurkasta toiseen.. Oli sitten pakko aukoa konetta ja napsia kuoriutuneita pois.
Aivan, no sellanen olis kyllä hyvä! Vaan en silti kokeile enää. Oli niin kiire alussa saaha sitä sun tätä. Nyt voi ottaa rauhallisemmin, enkä haudota mitään ennenkuin oma on kuoriutunut maaliskuussa ja olen turvallisesti kotona.
Toissa kerralla kun oma oli sininen piti sairaalassa olla 2 viikkoo!!!
Joten parmepi pitää miehen kanatyöt mahollisimman yksinkertaisina.
Oi juku! Kiitos Suviannelle päivän piristyksestä: ..."oma kuoriutunut"...Harvempi odottava äiti taitaa käyttää moista sanontaa, mutta täällähän tuo kuulostaa ihan normaalilta
Kuoriutuuko Suviannella maaliskuun lopulla vai alussa?
Kannattaa kyllä jättää miesten kanatyöt vähälle sillä aikaa. Jos on yhtä paljon perehtynyt kun meillä, niin voipi olla kaaos!
Niin mulla on sellaset korkeet haudontakaapit, tai se toinen on erikseen kuoriutumista varten. Kun noita fasuja joutuu hautoon sitten ihan nonstoppina.
17.3 mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kaksi viikkoa vielä siitä!
Niin myytkö Mirri fasuja vai miksi nonstoppina? Miten se fasaani paistina? Kannattasko sitä ihan pataruuaksi kasvattaa.
Mietin vaan kun aina jossain brittisarjassa niitä metästävät. Eiköhän ne syökkin ne??!!
Riittää niitä myyntiinkin.
Ja paistina on hyvää, suosittelen.
On se aika syöppö, mutta meillä on ittellä kaikki vilja minkä tarvii, et silleen on vähän edukkaampi kasvattaa.
Ei vielä taida piipittää munat. Pitäis siirtää ne kuoriutumis laatikkoon, kunhan sais aikaseks... Laiskottaa!
Viiruja tuli sitten vaan se kolme, ja niistäkin ainakin yks on heikossa hapessa...