Osanottoni Moilasesta
sekä onnea uudelle Moilasen prinssille
Meillä oma koira sekä kissanpentu ovat kaikenaikaa yksissä pihalla ja onneksi tottuneet toisiinsa
Mutta vieraiden koirat kyllä yrittää mennä ulkotarhaan vaikka väkisin jos näkevät kanat/kukot. Silloin en pidä niitä vapaana ja kaikille olen ilmoittanut ketä vierailee että ensin koirat autossa ja sitten vasta irti kun minun eläimet ovat tarhassa turvallisesti.
Meillä kävi tässä toissa viikolla labris ja hyökkäsi suurella voimalla aitaan ja pelästytti kanat, niin siitä taas seurauksena nahkamunia sekä laukaisi Riitalle marekin johon sitten menehtyi muutaman päivän sisällä
Tuli tässä itselle mieleen munien hävikkiä, eli voisiko orava myös käydä munituspesillä

Meinaan väliin tuntuu et joku meilläkin niitä vie ja kun munituspesät ei ole ihan lattiatasossa, niin olen nähnyt oravan viipettävät ruokailukupeilta pois mutten tiedä sitten söisikö myös munia. Mitään tähteitä tai rikkoutuneita kyllä ei ole pesässä

eli missä munat. Sulkasatoa ei ole kellään ja tällähetkellä viidestä kanasta kolme munii.

Ehkä sit taukoa muuten vaan.
Tässä oma koira pihalla jossa osa kanojen/kukkojen kanssa ja taitaa antaa pusua Tipsulle