coopersect

kun kana sairastaa...

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Marika

coopersect

Viesti Kirjoittaja Marika »

Eli mihin kaikkeen tämä aine tehoaa kanoilla?
Nuki

Re: coopersect

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Ymmärtääkseni melkeinpä kaikkiin sisä- ja ulkoloisiin. Itse häädän tällä madot (suolinkaisia vai mitä ovatkaan), kanatäit ja kalkkijalkapunkit, muista öttiäisistä ei vielä ole onneksi kokemusta.
paivi

Re: coopersect

Viesti Kirjoittaja paivi »

Nillä annostuksella käytät?
Nuki

Re: coopersect

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Noin 1 ml (tulikohan nyt oikein...) per kana, kääpiöille snadisti vähemmän ja jäteille 1,5 ml. Yhdellä kukolla on niin sitkeä kalkkijalka, ettei siihen meinaa purra tämäkään :smt009 OIreet vähenee käsittelyn jälkeen, muttei parane kokonaan.
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4443
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: coopersect

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Minusta Coopersect tehoaisi vain ulkoloisiin :-k
Mutta onkohan Nukilla uudempaa tietoa kuin minulla?
annemari

Re: coopersect

Viesti Kirjoittaja annemari »

Joo pelkkiin ulkoloisiin tämä !!
http://spc.nam.fi/indox/english/html/na ... 241451.pdf

Ja muistakaa, ettei ole siipikarjalle rekisteröity aine :smt012
Nuki

Re: coopersect

Viesti Kirjoittaja Nuki »

Haa, kiitos sivistyksestä, mä onneton luulin että tuolla kukistuisi sisäloisetkin. No eipä se sitten kovin kannattava ostos ollutkaan, Axiluriin menee kuitenkin enemmän rahaa kuin Colombine sprayhin. Tosin kalkkijalka tuolla hoitui näppärästi, aloin liottelut ja rasvailut potilailla, mutta Coopersectillä hävisi kertalaakista.
SannaP

Re: coopersect

Viesti Kirjoittaja SannaP »

Itse annoin coopersectiä 0,5ml silkkikana nuorikoille, joilla oli täitä. Uusin käsittelyn parin viikon päästä. Eläinlääkäriltä kysyin annostuksen näille silkeille, kun ainetta oli lampaita varten jo ennestään. Pikkuisen teki oiretta (nykimistä,jne) mutta ne meni päivässä ohi.
Vastaa Viestiin