Ekat tiput tulossa konessa miten pitää valmistautua
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
kanapaavo
Re: Ekat tiput tulossa konessa miten pitää valmistautua
ekat neljä mustaa tipua tuli kaksi orpia ja käppänää, lämpölampun alla pirteinä sirkuttaa että kun on sulosia 
-
Raksu
Onnea kanapaavo tipuista, eikös oo ihania
vieläkö niitä on paljon tulossa ?
-
lamminmakielina
Eikös me kaikki olla joskus aloittelijoita... Jotka tarvitsevat neuvoja. Kaikki eivät osaa hakea tietoa JOKA paikasta, itse luin konehaudonnan ABC:n TÄÄLTÄ MUNANETISTÄ ja kosteusprosentiksi määrättiin niin korkea (mitenkäs se oli, 80%?), että tipuista puolet tukehtuivat liikaan kosteuteen kuoriutuessaan. Facebookista sitten sain tiedon miksi kävi noin, nyt toinen satsi menossa ja kaikki sujuu hyvin. Olin kovin häpeissäni ja tuntui pahalta että aiheutin tipujen kuoleman mutta olikos se sitten kuitenkaan minun syy, parhaani yritin niillä tiedoilla jotka luulin oikeiksi ja hyviksi.
Että ei se kysyvä tieltä eksy ja mielestäni vasta-alkajien väheksyminen ei tuota toivottua tulosta eli terveitä tipuja. Varmasti teillekin tulee joskus eteen tilanne jolloin joudutte kysymään neuvoa aiheesta joka on teille uusi, ja varmasti toivoisitte ystävällistä opastusta aiheeseen.
Totta kai olen silti samaa mieltä että aihe tulee opiskella huolella hyvissä ajoin
Että ei se kysyvä tieltä eksy ja mielestäni vasta-alkajien väheksyminen ei tuota toivottua tulosta eli terveitä tipuja. Varmasti teillekin tulee joskus eteen tilanne jolloin joudutte kysymään neuvoa aiheesta joka on teille uusi, ja varmasti toivoisitte ystävällistä opastusta aiheeseen.
Totta kai olen silti samaa mieltä että aihe tulee opiskella huolella hyvissä ajoin
-
kanapaavo
kyllä sielä vielä 11 munaa siellä toivottavasti kaikki kuoriutuu
jännittäääää 
-
kanapaavo
oi nyt on lämpö lampun alla 4 orpiia ja 2 käppänää.oi kun sulosia