jep,,talvella menee myös herne,jopa kaalinpäät,,kesällä tuntuivat elävän pelkällä auringon säteellä..Munien maku on mielestäni paaaljjon parempaa,jos vaan söisivät kotiruokaa!

Mutta ei sitä rehuakaan vastaa mulla mitään ole,,se onkin siinä tukena muun ruuan lisänä.Mulla tää homma onnistuu,kun olen lasten kanssa kotona,aikaa keitellä kanoille pöperöt,,ite oon keitelly lapsillenikin soseet,,ymmärrän ettei tämmöstä ehdi/jaksa kun töissä käy ja on paljon muutakin työtä,niin silloin on rehu ihan ok,,mut niin on pelkkä kotiruokakin,jos on mahdollista näin tehdä.
JA kenellä siellä on kauhee ja paskanen kanala??

Niin on mullaki,,vaikka miten touhuan tuntuu, että se paska roiskuu pitkin seiniä,,tila on vanha ja kiero,mutta lämmintä on pehkun ansiosta,,kosteus pysyy kurissa räppänän ja tod.näk sen verran harvan hirsinavetan ansiosta,mutta ihan hyvin näin mennään tämä talvi,,katotaan jos kesällä sais jotain parempaa...
mulla on kans kuoriutunut yksi viuhkavarpainen kukko,mielestäni kyseessä enemmän haudonta/kuoroiutumisolosuhteet,kuin ruokinta,,varpaat suoristui ihan tavalliseksi kuitenkin ajan kanssa..kuoriutuminen venyi pidemmäksi kuin sisaruksillaan ja aika väsynyt veikko oli muutoinkin.Ihan normaali kehitys kuitenkin jatkossa.