Paulan& Hellän haudonta
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
Tiia12
Re: Paulan& Hellän haudonta
Onnea sinne paljon
, on niin nätti kana. Laittele kuulumisia ja kuvia 
-
piiparinen
kiitos kiitos
Hellä mamma on niin pollakkana tulokkaista et en vielä kuvaamaan päässy.
kovasti kyl yritin kytätä jos näkis edes vilauksen pienistä. huom niitä on siis ainakin kaksi tällä hetkellä
toiselta näin vilauksen päätä ja toiselta näkyi vaan nokka siiven välistä
vaan on se niin jyry mamma et enempää en saanut jälkikasvua ihastella tässä vaiheessa.
Hellä mamma on niin pollakkana tulokkaista et en vielä kuvaamaan päässy.
kovasti kyl yritin kytätä jos näkis edes vilauksen pienistä. huom niitä on siis ainakin kaksi tällä hetkellä
toiselta näin vilauksen päätä ja toiselta näkyi vaan nokka siiven välistä
vaan on se niin jyry mamma et enempää en saanut jälkikasvua ihastella tässä vaiheessa.
-
piiparinen
-
ninanni
ihania! Tuo viimeinen kuva
kaunista katsottavaa kun tiput emon helmassa

-
piiparinen
tällä hetkellä Hellän haudontatulos on kolme tipua
ja siihen veikkaan et jääkin. luomuista en usko et tälläkään kertaa tulee mitään....
yks oma pikkumuna vaikuttaa olevan suutari.
noh, hyvä näinkin
. kauniita tipuja, tuo kolmas on oikeastaan identtinen tuon vaaleamman tipun kans.
olen ravannu niin tiheästi nyt kurkkimassa et annan vähän Hellän huokaista. kuvia lisää myöhemmin
ps. Paulan alta kuului piipitystä. huomen aletaan nähdä mikä on rouvan saldo
jopa ehkä tänä iltana käyn kurkkaamassa mikä on tilanne 
ja siihen veikkaan et jääkin. luomuista en usko et tälläkään kertaa tulee mitään....
yks oma pikkumuna vaikuttaa olevan suutari.
noh, hyvä näinkin
olen ravannu niin tiheästi nyt kurkkimassa et annan vähän Hellän huokaista. kuvia lisää myöhemmin
ps. Paulan alta kuului piipitystä. huomen aletaan nähdä mikä on rouvan saldo
-
piiparinen
tässäpä olis Paulan katrasta
yhtään en osaa sanoa, paljonko on lopullinen tulos tipuissa, vaan ainakin viisi eri tipua näin tänään varmasti. mustanpuhuvia "myyriä" (niinku äitini sanoi
). ihania palleroisia.
saas nähdä minkäväristä ja sukupuolista favea näistä tuleekaan. Paula hoitaa niin nätisti ja on niin kiltti. antoi minun ottaa yhden tipun kädellekin.
ihana seurata kun emo on niin ylpeä. kauhea rutina ja kuhina siellä tuntuu alla käyvän.
näin vilaukselta aivan keltaisenkin tipun,joka sukelsi emon alle. liekö se sit silkin munasta

saas nähdä minkäväristä ja sukupuolista favea näistä tuleekaan. Paula hoitaa niin nätisti ja on niin kiltti. antoi minun ottaa yhden tipun kädellekin.
näin vilaukselta aivan keltaisenkin tipun,joka sukelsi emon alle. liekö se sit silkin munasta

-
piiparinen
-
piiparinen
nyt on siis tilanne se, että näyttäis 7 kpl mustia möllyköitä olevan jännä kun kaikki on samanvärisiä
ja sit se ihanaakin ihanampi kermanvaalea silkkitipu sinisine jalkoineen
olen myyty sille
se on vaan niin ujo tapaus...otin sen äsken kädelle et tarkistin sen olevan kunnossa. se on niin pieni noihin faven palleroisiin verrattuna. eli siis yks fave ja yks silkki on ainakin toistaseks jäämässä kuoriutumatta...aika hyvin meni tämä haudonta.
silkin munas on ollu pienen pieni särö eilisestä alkaen, mutta epäilen ettei siitä tule mitään.
on siinä Paulal 8 tipus hommansa
ja sit se ihanaakin ihanampi kermanvaalea silkkitipu sinisine jalkoineen
se on vaan niin ujo tapaus...otin sen äsken kädelle et tarkistin sen olevan kunnossa. se on niin pieni noihin faven palleroisiin verrattuna. eli siis yks fave ja yks silkki on ainakin toistaseks jäämässä kuoriutumatta...aika hyvin meni tämä haudonta.
silkin munas on ollu pienen pieni särö eilisestä alkaen, mutta epäilen ettei siitä tule mitään.
on siinä Paulal 8 tipus hommansa
-
piiparinen
-
pirpeliini
Miepä saatan hyvinnii olla keväällä siulta kukkoa kyselemässä 
-
piiparinen
faverollet ovat kasvaneet...ja tuttu kysymys kuuluukin...joko osaa sanoa mitään sukupuolista?
tää kaveri ensimmäisenä on siis ainut, jolla selvä kukonharja. kuvat on mitä on, tyypit on niin liukkaita liikkeissään et ei meinaa keretä kuvaamaan.
kukko? ( pirpeliinin kukko
?)

entäpä nämä loput sitten?

väritys on vielä kaikilla melkein identtinen. saas nähdä minkälaisia näistä tulee. arvauksia otetaan mieluusti vastaan
sit on se nokka vikainen vielä, silläkään ei harjan alkua. en tiedä vielä mitä sen kans teen..
Hellän muatiaiset ovat kyllä jännän värisiä. niissä olen tehny itse vähän päätelmiä(tosin en sano et ne olis oikeita) että kaksi kukkoa ja yksi kana olis porukassa. sanokee pliis et tää on kana
?

tässä tuo sama keskimmäisenä. nuo kaks muuta olis kukkoja
? vai kaikki kukkoja? 

tasaisempi ja pienempi harja sillä on ainakin toistaseks kun noilla kahdella.
tää kaveri ensimmäisenä on siis ainut, jolla selvä kukonharja. kuvat on mitä on, tyypit on niin liukkaita liikkeissään et ei meinaa keretä kuvaamaan.
kukko? ( pirpeliinin kukko

entäpä nämä loput sitten?

väritys on vielä kaikilla melkein identtinen. saas nähdä minkälaisia näistä tulee. arvauksia otetaan mieluusti vastaan
Hellän muatiaiset ovat kyllä jännän värisiä. niissä olen tehny itse vähän päätelmiä(tosin en sano et ne olis oikeita) että kaksi kukkoa ja yksi kana olis porukassa. sanokee pliis et tää on kana

tässä tuo sama keskimmäisenä. nuo kaks muuta olis kukkoja

tasaisempi ja pienempi harja sillä on ainakin toistaseks kun noilla kahdella.
-
pirpeliini
No eka on ihan selvä (miun?) kukkopiiparinen kirjoitti:kukko? ( pirpeliinin kukko?)
![]()
Sit mie sanosin jotta:
2. on kana
3. ja 4. vois olla kukkojaki (mut siis voi olla kanojaki
5. 6. ja 7. ois kanoja
Mie katon sulkiintumista. Kanat "siistiytyy" nopeemmin. Joten noi "resusemmat" ois kukkoja.
En todellakaan mee vannomaan, ku en oo faveja kasvattana
Nuissa miun brahmoissa ( huimat 2 kpl
Toivotaan et oon ainakin kanojen osalta oikeessa
Kiuruissa on ainakin se 2 kukkoa, se 1 on vähän siinä ja siinä, saattaa olla kumpi vain....
-
piiparinen
en muuten edes osannu ajatella tuota sulkiintumis juttua ja nyt kun kahtoo, niin tosiaan tuo "sinun" kukko ja pari muuta on pörröisempiä ja lopuilla on siisti sulkapeite. voi kunpa olisi tällä kertaa kanoja edes lähelle puolet
se on jännä että mulla kaks kultabrahmakukkoa sulkiintui täysin eri tavalla. olisi voinu mennä vannomaan et on kana kukko, vaan kumpikin oli sit loppupeleissä kukkoja. siks minä en osaa siihen sulkiintumiseen niin kiinnittää huomiota, vaan tuijotan noita harjoja. "sinun" kukolla on kyllä niin huimasti isompi harja kun muilla tällä hetkellä
.tai sit se on syntynyt ekana ja kehittyny jo nopeammin. vaan sulkapeite on silläkin "resusempi" . heh, mielenkiintoista. lisää veikkauksia otetaan vastaan mielellään 
se on jännä että mulla kaks kultabrahmakukkoa sulkiintui täysin eri tavalla. olisi voinu mennä vannomaan et on kana kukko, vaan kumpikin oli sit loppupeleissä kukkoja. siks minä en osaa siihen sulkiintumiseen niin kiinnittää huomiota, vaan tuijotan noita harjoja. "sinun" kukolla on kyllä niin huimasti isompi harja kun muilla tällä hetkellä