kukko vai kanan?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Hellan lettas
Re: kukko vai kanan?
OOOO-OOUUU
,,En huomannut pikkutipujen kuvia,,kommentoin nuota kahta isompaa siis tuolla ylhäällä...
,,,pitääpäs tutkia nuo pikkukuvatkin seuraavaksi,,,,
muoks,eli lisäystä,,mun tietämys ei riitä kyllä näin pikkuisten sukupuolen arviointiin,ainakaan näin kuvasta..
,,
-
albatrossi
-
Hellan lettas
albatrossi kirjoitti:![]()
![]()
HUH! Ehdin jo pelätä että kumpikin ovat kukkoja!
![]()
(Voihan ne kyllä ollakin) Mut veikkauksia saa laittaa..
-
albatrossi
Kyllä vaalea tipu isompi on ja koivista en osaa kyl sanoa yhtään mitään.. Mutta katsellaan kunhan kasvavat.. voisin laittaa lisää kuvia kunhan kasvavat.. Saa vielä arvuutella! 
-
Pirjo
Nyt alkaa TAAS OLLA NIIIIN KUKKOMAISTA käyttäytymistä -että kohta menee hermo
...minulle nämä kanat ovat ihan ´hebreaa`, joten laitan taas tähän tällaisen ´lottorivin`
Araucanoja on neljä kappaletta:
...arvaan kolme ensimmäistä ovat kukkoja

...mutta olisiko tämä neljäs KANA

...sitten on Paduan, olisiko kukko?

...ja Orpington -myös ehkä kukko...??? on kyllä paljon rauhallisempi kuin muut; kertokaa jos tiiätte, mistä sen tästä erottaa?

...ja sitten silkkitipu -mun tuurilla myös kukko...

ja pari luomutipua...myös lienee kukkoja...

-niin ja pieneksi muistutukseksi, jos joku ihmettelee miksi ´kiroilen` kukoista niin meillä ´kanalassa` 18 asukasta, joista 16 kukkoa...siis itseasiassa se ei ole ´kanala` vaan kukkola!
...minulle nämä kanat ovat ihan ´hebreaa`, joten laitan taas tähän tällaisen ´lottorivin`
Araucanoja on neljä kappaletta:
...arvaan kolme ensimmäistä ovat kukkoja

...mutta olisiko tämä neljäs KANA

...sitten on Paduan, olisiko kukko?

...ja Orpington -myös ehkä kukko...??? on kyllä paljon rauhallisempi kuin muut; kertokaa jos tiiätte, mistä sen tästä erottaa?

...ja sitten silkkitipu -mun tuurilla myös kukko...

ja pari luomutipua...myös lienee kukkoja...

-niin ja pieneksi muistutukseksi, jos joku ihmettelee miksi ´kiroilen` kukoista niin meillä ´kanalassa` 18 asukasta, joista 16 kukkoa...siis itseasiassa se ei ole ´kanala` vaan kukkola!
-
epi
Mä rohkeana teen oman lottorivin:
araucanoista samaa mieltä (valitettavasti), paduania veikkaan myös kukoksi, orpingtonista en vielä heittäisi kirvestä kaivoon, silkkitipusta en ota kantaa ja luomutipuista veikkaisin ekaa kanaksi ja toista kukoksi.
toivottavasti nyt olisi enemmän kanoja kun kukkoja.
araucanoista samaa mieltä (valitettavasti), paduania veikkaan myös kukoksi, orpingtonista en vielä heittäisi kirvestä kaivoon, silkkitipusta en ota kantaa ja luomutipuista veikkaisin ekaa kanaksi ja toista kukoksi.
-
rilla
Niin.
3 ekaa kukkoja. Neljäs kana. Paduaani, niin , luulisin kukoksi. Mut orbingtonia voisin kanaksikin kuvitella. Silkit on hankalia.
Varsinkin kun ei ole vertailukohtaa. Mutta lievästi arvelisin kukoksi.
2 viimestä olis minusta kukkoja.
Melko epävarma rivi. Paduaaneja en oikein tunne.
3 ekaa kukkoja. Neljäs kana. Paduaani, niin , luulisin kukoksi. Mut orbingtonia voisin kanaksikin kuvitella. Silkit on hankalia.
Varsinkin kun ei ole vertailukohtaa. Mutta lievästi arvelisin kukoksi.
2 viimestä olis minusta kukkoja.
Melko epävarma rivi. Paduaaneja en oikein tunne.
-
albatrossi
Tässä uusia kuvia tipuistani joista ei vielä ainakaan viikko sitten tiedetty että mitä ovat.. Nyt siis 3 viikkoa ja 2 päivää vanhoja. Tipuja siis kaksi. tumma ja vaalea. Itse luulen että ainakin tumma on kukko.
TUMMA TIPU

KUMPIKIN

TUMMA TIPU

VAALEA TIPU

TUMMA TIPU

TUMMA TIPU

KUMPIKIN

TUMMA TIPU

VAALEA TIPU

TUMMA TIPU

Viimeksi muokannut albatrossi, 17 Helmi 2013, 10:58. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Hellan lettas
Tulenko taas säikyttelemään?
Mun juttuja ei ny kauhean vakavasti kannata ottaa,kun en ole tässä mikään expertti
,mutta oisko vaaleampi kana ja tummempi kukon näköinen enemmän ?
Tosi upean värisiä joka tapauksessa. 
Mun juttuja ei ny kauhean vakavasti kannata ottaa,kun en ole tässä mikään expertti
-
albatrossi
-
albatrossi
Nyt hassu kysymys, eli 'kukkoileeko' kanatiput (rinnat vastakkain, siivet levällään ja päät ylhäällä hyppivät välillä toisiaan vasten.)
vai onko nuo mun tiput kumpikin kukkoja? 
-
Hellan lettas
Meidän kukko ja kanatipu AINA JOKA AAMU,kun pääsevät ulos ensimmäisenä pomppii siivet levällään rinnat toisiaan vasten,,ottavat mittaa,kunpi on kumpi..ja toinen on kana 
-
albatrossi
Hyvä! vielä on toivoa että toinen on kana. On se kyllä vähän kanamainen, mutta ainakin toista luulen edelleen kukoksi.. 
-
suvi.k.
Auttakaahan taas viisammat jälleen aloittelijaa
Ovat pari päivää vajaa 5 viikkoa.
Tämä eka on selkeästi kukko.

Ja tämä varmaankin kana.

Ja tämä kana, anteeksi huono kuva...

Onko tämäkin kana?

Ja entäs tämä?

Tämä eka on selkeästi kukko.

Ja tämä varmaankin kana.