Näin tuoreena kalkkunoiden omistajana olen vielä ihmeissäni noiden käytöksen kanssa. Elikkäs koko klaani, ukko ja 3 rouvaa tulevat jo hienosti syömään herkut kädestä ja läheltä, kun pysytään aidan takana, mutta Herra Kalkkuna on ilmeisesti päättänyt että tarhaan ei ole asiaa. Se tuli mun päälle eilen (mä uskoin vähällä, ja poistuin eka kerralla

) ja sitten isännän päälle

se hypätä rysäytti kun tuo kyykyssä kävi kehityskeskustelua, ei kuitenkaan nokkinut tai kynsinyt. Tutun neuvosta sitten otettiin ohkonen keppi, jolla annettii kalkku-ukolle napaus kylkeen kun tuli ylle, se tuntuu auttavan ja sovussa ollaan tarhan sisällä. Koitan sitten lahjoa herkuilla kun on nätisti.
Vaikkuttaisiko se, kun varikset ovat uteliaita ja yrittävät päästä kalkkujen ruoka-apajille kun olen sisällä, ja ne ovat puolustuskannalla paljon?
Onko muuta mitä voin tehdä jotta tuo lakkaisi taistelemasta vai matsataanko me aina vaan tarhan sisällä?
Tykkään kyllä, ovat hauskoja ja tuovat pihaan elämää, ja kunhan rouvat innostuvat munimaan niin tulee kalkkutipuja