. jeesusteipillä stryroxin saumat sekä vähän karhuntaljaa, mitä vinniltä löytyi...sit vaneria päälle..ikkunaan kolmas lasi ja sit pitäis jollain käsitellä ne seinät
 . jeesusteipillä stryroxin saumat sekä vähän karhuntaljaa, mitä vinniltä löytyi...sit vaneria päälle..ikkunaan kolmas lasi ja sit pitäis jollain käsitellä ne seinät  .lakkaisiko alkuun ja sit jossain vaiheessa tuhdimpi lakka tai jotain saas nähdä..ne kun ei seinät pysy puhtaana vaikka niihin mitä työntäis..toisaalta haluaisin puun kauniin värin jättää näkyviin enkä maalata steriilin valkoiseksi,sillä sitä ne ei kauaa ole.
 .lakkaisiko alkuun ja sit jossain vaiheessa tuhdimpi lakka tai jotain saas nähdä..ne kun ei seinät pysy puhtaana vaikka niihin mitä työntäis..toisaalta haluaisin puun kauniin värin jättää näkyviin enkä maalata steriilin valkoiseksi,sillä sitä ne ei kauaa ole.muutaman kerran on meidänkin kanala kokenut"muodonmuutoksen", vaan nyt parin todella kylmän talven jälkeen kai sitä lopulta viisastui laittamaan ne eristeet...jos ei tarviis patteria pöhöttää sit täysillä koko ajan...
 .
 .uudet munintapesät, orret ja kylpypaikka olis tarkoitus väkertää...kuvia laitan ,ehkä jos ilkee sit kun on valmista
 .
 . kanaset oli taasen remppa asiasta sekaisin, eivät ymmärtäneet kun illalla ei heti päässykään nukkumaan sisälle, joten päättivät sit jäädä ulos...vaikka oli sateista ja kylmää
 . tosin oli niillä katos suojana, mutta tuntui silti kurjalta kun illalla jäivät ulos, vaikka yritin johtaja kanaa ja toista sisälle opettaa, ei keskeneräinen  kelvannu heille
 . tosin oli niillä katos suojana, mutta tuntui silti kurjalta kun illalla jäivät ulos, vaikka yritin johtaja kanaa ja toista sisälle opettaa, ei keskeneräinen  kelvannu heille  .
 .noh, toivon mukaan ensi yönä jo uudet orret kutsuvat meidän kanaperhettä.
 .
 .  . varmaan kaikki ajattelee, et on aika saamaton akka kun kaikki täällä kirjoittelee  miten itse on tehnyt vaikka mitä...minä voin suoraan sanoa et just ja just saan naulan suoraan ja se on siinä
 . varmaan kaikki ajattelee, et on aika saamaton akka kun kaikki täällä kirjoittelee  miten itse on tehnyt vaikka mitä...minä voin suoraan sanoa et just ja just saan naulan suoraan ja se on siinä  .
 .

[/url
[/url
 On hieno
 On hieno   

. ja totta kai saa käyttää jos idea vaikuttaa hyvältä, sillä just laitoinkin et jos joku löytää jotain käyttökelpoisia vinkkejä niin eiku vaan
 . ja totta kai saa käyttää jos idea vaikuttaa hyvältä, sillä just laitoinkin et jos joku löytää jotain käyttökelpoisia vinkkejä niin eiku vaan 

vaan meinattiin eristää se sit vielä erikseen...
  vaan meinattiin eristää se sit vielä erikseen...