Kaikista inhottavinta tilanteesta tekee se, että kun kävin koiran omistajien luona vaatimassa korvausta koirien kiinni pitoa, sain hirveet huudot ja haukut... Minua ja siskoani uhattiin syyttellä kotirauhan rikkomisesta, haukuttiin viherpiipertäjiksi, tyhmimmäksi ihamisiksi mitä on tavattu... Joutasin muuttaa kaupunkiin kun en ymmärrä maalla asumisesta mitään eikä mua kuulemma täällä edes kaivata! (vaikka muut naapurit on kyllä mun kanssa samoilla linjoilla) ym ym ym. Ja voin rehellisesti sanoa että me oltiin asiallisella mielellä liikenteessä. Haukut alkoivat siinä vaiheessa kun kerroin että eka ja tärkein vaatimukseni on että koiria ei irti pidetä ja ne einää meidän pihalle tule... Koirista ei kuulemma voi kukaan estää tulemasta ja minä en koirista tiedä mitään, vaikka koirista kyllä paljon kokemusta oikeasti omankin eikä meidän koirat kenenkään muun pihoissa kulje... ELi haukut tuli mutta missään vaiheessa ei pahoiteltu, ei pyydetty anteeksi eikä edes luvattu pitää koiria poissa... ottaa niinpäähän tuollaiset! Vakuutus yhtiön kautta vissiin saamme kuitenkin korvausta... Vaikka eihän se kata mitään... eikä varsinkaan sitä mieli pahaamikä tästä aiheutui. En haluais alkaa riiteleen, mutta en jaksa valvoa tipujen turvallisuutta yötä päivää... jo aemmin laitoin häkin ympärille sähköpaimenen (kun nää koirat siinä näkyi ja kun ne naapurin kanit oli tapettu) Mutta eipä se tänään ollu päällä kun oli päivä ja pelkäsin että lapset saavat siitä sätkyt...
Ja tässä harmittaa suuresti myös se että tilat on mitoitettu 5 kanalle että pystyvät pitämään pehkun toiminnassa... No eihän nää kaks jäljelle jäänytt riitä siihen tilaan pitämään pehkua toiminnassa. LIsää en nyt viitti syksyä vasten ottaa kun haluantipuja että tottuvat lapsiin ja tulevat mahdollisimman kesyiksi.... enkä ihan pieniä viitti enää näin lähellä syksyä ottaa kun eivät ehdi talvi pakkaislle vielä isoiksi.
ottaa niin päähän... ottaa päähän. harmittaa. piip. tekee mieli huutaa.... Jos olisivat edes olleet pahoilla mielin ja luvanneet (yrittää) ettei se toistu.
Kiitos että sain purkaa!