Konehaudotuttujen siirto kanan hoiviin?

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
SiniS

Konehaudotuttujen siirto kanan hoiviin?

Viesti Kirjoittaja SiniS »

Onko tämä ylipäätään mahdollista? Ja mikä on onnistumis%? Mulla olis siellä 8 noin kuukauden vanhaa tipua, yks hautomaintoinen kana lopetti yrittämisen meidän eeppisen taistelun jälkeen, mutta nyt se kiertää tipuhäkkiä suurella mielenkiinnolla. Mikä on todennäköisyys, että saisin sen ottamaan tipit suojelukseensa ja mitä poppakonsteja mun kannattaa yrittää? Helpottais mun elämää melko paljon, kun saisin purkaa tipujen eristyssellin, ja viikon päästä sitä tarvitaan taas, kun pitää saada Heta tipuineen muutamaksi päiväksi omaan yksiöön.
Maattari
lindell
Viestit: 1724
Liittynyt: 18 Elo 2009, 22:23
Paikkakunta: Iitti

Re: Konehaudotuttujen siirto kanan hoiviin?

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Kannattaa kokeilla. Voi hyvin onnistua. Yhdistä joko kana tipulaan tai tiput kanalaan ja seuraa tilannetta.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
SiniS

Re: Konehaudotuttujen siirto kanan hoiviin?

Viesti Kirjoittaja SiniS »

Tiput on nyt isossa kanihäkissä, siellä on majaillut aina hautoja loppuajan ja ekat päivät tipujen kanssa. Mietin, että onko se liian ahdas kokeiluun, tiput ei pääse karkuun jos kanaa ottaakin päähän.

Tarkoittaa lisää rakentelua tulevaisuudessa, pitää tehdä erillinen tipula, mihin saa laittaa hautojat/ostotiput/sairaat/karanteenikukot/muut. Kananpito taitaa olla ikuista rakentelua :smt003
Vastaa Viestiin