kanan rehujen hinta erot?

kysymyksiä ja vinkkejä kanojen ruokinnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
ninanni

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja ninanni »

huh huh ! Kankaanpään agrissa maksoi 35€ ja pikkuisen päälle! Jestas! Munitus siis :)
Bonus

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja Bonus »

Nyt mä olen kyllä vähän pihalla. Rautiaan olivat unohtaneet tilata kananrehua joten kävin Agrimarketista ostamassa (joka nykyään toimii paikallisen HalpaHallin yhteydessä). Punahelttasäkki makso 24 euroa!
harrastaja

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Mulla onneks kävi tuuri tän vuoden viimisen säkin kanssa tonttu toi hoitokanoille ja saahan siitä omatkin mut yli 34 e makso se edellinen
kite

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja kite »

Mikäs on tilanne tämän vuoden puolella muualla?

Täällä K-maatalous 45,- säkki munitusrehua, Agrissa 39,52... Kuinka kauan tää nousu jatkuu... :(
terese

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja terese »

Meillä maksaa tällähetkellä munitusrehu Salon aggrissa rapiat alta 33e. Kyselin hintoja vaikka ei oo vielä edes kanoja :)
miisu

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja miisu »

Tuo 45 kyllä kuulostaa tosi huimalta hinnalta munintarehusta :oops: Itse en ole tänä vuonna ostanut, ostin viime vuonna kerralla paljolti... Eihän tuota kohta uskalla mennä ostamaan.

http://www.suomenrehu.fi/256.html
Mutta tällaisen uutisen löysin Suomen Rehun sivuilta, meinaavat laskea siis mm. siipikarjan rehujen hintaa.
Peppilotta

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja Peppilotta »

Hei!
Millaiset on rehujen hinnat olleet tänä vuonna (2014)?
Mistä kannattaa käydä ostamassa ja miten suurissa säkeissä?
Erätukussa oli myynnissä 40kg säkki hernettä 29€, onko hinta edullinen vai kallis?
Maattari
lindell
Viestit: 1724
Liittynyt: 18 Elo 2009, 22:23
Paikkakunta: Iitti

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Järkyttävän kallis :shock: Luomurehuherne 40 kg maksoi 8e tuottajalta ostettuna. Viljatkin kannattaa ostaa suoraan viljelijältä. Säkkien koko / määrä riippuu syöjien määrästä ja varastotilasta. Mulla on varastotilaa niin mä ostan vuoden satsin kerrallaan.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
tuohis

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja tuohis »

Just ostin k-maataloudesta munitusrehua ja oli 42e ja risat. Aiemmin olen maksanut Agrimarketissa 35-36euroa, nykyistä hintaa en tiedä. Meillä kanat eivät siitä rehusta oikeastaan edes välitä ainakaan näin kesällä. Järkky kallista on nykyisin.

Kaura oli 16,50e eli ok, vaikka kannattaisikin ostaa suoraan tuottajilta. Mutta se varastointi.
cinerea

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja cinerea »

tuohis kirjoitti:Kaura oli 16,50e eli ok, vaikka kannattaisikin ostaa suoraan tuottajilta. Mutta se varastointi.
Minkä kokoinen säkki?
hekla

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja hekla »

Elokuussa 2015 Oriveden Agrimarketissa Punaheltta munitus pt 34,63 euroa ja Punaheltta paras kasvatus 19,72 euroa.
Syyskuussa 2015 Tampereen Agrissa Punaheltta paras kanatäysrehu 20,47 euroa. Kaikki 40 kilon säkkejä. Parikymppiä säkistä on mielestäni vielä ok hinta, varsinkin jos vertaa vaikka koiranruuan hintoihin. Meillä rehusäkki kestää kuukauden, kun syövät niin paljon muuta ruokaa.
Chick
chabo
Viestit: 194
Liittynyt: 06 Huhti 2010, 14:42
Paikkakunta: Orimattila

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja Chick »

Päivitelkääs taas näitä, missä mennään rehujen hinnoissa tänä päivänä?
Wyandotteja, Plymouth rockeja
rilla

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja rilla »

Rautias täysrehu muniville kanoille, 25kiloo, 19 euroo.
Kauraa,ylivuotista,olen ostanu tuottajalta 5 e :smt024 :smt024 uroo/n.35 kg
kukkopoika
bankiva
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2012, 19:52

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja kukkopoika »

K-maatalous kaupassa Rehuxin kanan täysrehu 25kg:n säkki 28,30 €.
Avatar
Aleksandra
kalkkuna
Viestit: 1159
Liittynyt: 22 Kesä 2011, 21:30
Paikkakunta: Vihti

Re: kanan rehujen hinta erot?

Viesti Kirjoittaja Aleksandra »

Kesäkuussa Hankkija Forssa, Punaheltta Paras poikanen 0-6 vko, 30 kg säkki 19,90 e.
Vastaa Viestiin