Incubato hautomakone??

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
minnahoo

Incubato hautomakone??

Viesti Kirjoittaja minnahoo »

Auttakaa aloittelijaa!! Tilasin incubato merkkisen hautomakoneen eli juurikin tuon ja tuolta sivulta https://www.expondo.fi/incubato-hautoma ... n-10130002
Onko kenelläkään minkään näköistä kokemusta nuista? Mä en oo vielä konetta testannu koska en usko että meijän kukko hoitaa tehtäviään ja oon muutenki vasta-alkaja tässä kanan ja ankan kasvatus hommassa. Mutta onpahan kone hommattu valmiiksi jos tuolla jotain tekee :D
Houdiskouder
muna
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Marras 2020, 21:05

Re: Incubato hautomakone??

Viesti Kirjoittaja Houdiskouder »

vastaan tällä hetkellä aika myöhään mutta kai jotkut näitä lukee ainakin minä itse. Tilasin expondolta incubato hautomakoneen. Maksoi 57 euroa yritin hautoa 3 kertaa joka keralla kuoli munan sisälle tai mitään ei ollut sisällä. koneesta oli sinä aikana mennyt vähän vettä tuulettimeen. se tuuletin vaihdettiin uuteen aika pikaisesti. 4 hautomakerralla vain 1 kuoriutui ja sekin kuoli 10min kuoriutumisen jälkeen
tällä keralla oli lämmitin hajoonut noin 12 päivän aikana. se korjattiin. Mutta kuitenkin monen itse korjauksen jälkeen päätin laittaa reklamaatiota expondolle. ja antoivat yllätykksekseni rahat takaisin en suosittele kenellekään mitään incubato koneita.

Kannataa mielummin ostaa covatutto 24 tai siitä sitä isompaa mallia tai rcom koneita niillä onnistuu aika varmasti.
Kanatytsy
muna
Viestit: 20
Liittynyt: 26 Maalis 2023, 10:50

Re: Incubato hautomakone??

Viesti Kirjoittaja Kanatytsy »

On ehkä vähän jo myöhäistä mutta meillä se seitsemän munainen kone ja nyt kyllä tilataan uusi kone eri merkkiä yritettiin kaksi kertaa putkeen mutta alut tuli, mutta sitten kun loppusuoralla laskettiin lämpötila niin kuoli koska se koneen lämpötilasäätely ei toiminut. Mielestäni kone oli umpisurkea :-"
Enttententten
muna
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Helmi 2024, 08:30

Re: Incubato hautomakone??

Viesti Kirjoittaja Enttententten »

Incu 48 kokemus. Täytyy olla erilliset lämpö ja kalibroidut kosteus mittarit että tällä saa tipuja aikaan. Kone saattas näyttää lämpöjä mitä sattuu, esim mun tapauksessa kone näyttää 39.8c ja todellisuus sisällä on erillismittarilla mitattuna 37.6-37.7. Moni uskoo koneiden näyttämiin lukemiin koska uusi kone, siinä se virhe monesti on. Koneen mukana on tullut myös styroxit joita tarvitaan suomen olosuhteissa käytettäväksi koneen alla ja päällä.
Vastaa Viestiin