tillpehööriä kotiin

käyttäjien kuvia

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Skrållan

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Skrållan »

livenä paljon kauniimpi...
Nina

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Nina »

Pari sivua sitten joku kyseli kananmuotoista koria. Ostin eilen sellaisen Porin Tokmannilta (poistettavia tuotteita) hintaan 4,5 €. Luulisi, että löytyisi myös ketjun muista liikkeistä (Tarjoustalo, Robin Hood, Vapaa Valinta jne)

Kuva
Pirjo

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Saukkolan SAUPART:sta löytyi paljon kaikenlaista kivaa ´kana`-tavaraa! Erikoisuutena se, että kappaleet ovat ´uniikkeja` koska ovat maahantuojien näytekappaleita ja jos vähittäiskauppa ei ole ollut kiinnostunut tuotteesta sitä ei ole muualla myynnissä ollutkaan.
Meidän puuhellan nurkkaan sopi kuin ´nenä päähän` tämä pikkuinen purkki- pari.

Kuva
Mimi30

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Mimi30 »

^no voi vitsi!!mä kävin just siellä enkä nähny muuta kuin niitä riemunkirjavia juttuja!ihania ovat! :smt054
Tuulia

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Mä totesin tänään saaupartissa että vaikka pirjo on täällä käynyt niin kanatavaraa on vielä hyllyillä jäljellä :smt005
Kivat kanaesineet löysit Pirjo.
Kalle
bankiva
Viestit: 343
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 12:51
Paikkakunta: Tammela

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Kalle »

Koetin etsiskellä tuota "kana-aiheisia esineitä" vaan enpä löytänyt, muistaakseni sellainen oli vuosia sitten.
No tässä nyt sitten kassakaappini päälestää koristava parvi; hankittu Suomesta, Eestistä, Saksasta...jne.
Kuva
Nina

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Nina »

Tässä uusin "tilpehööri". Oikeastaan se ei todellakaan ole mitään tilpehööriä, vaan miehen tekemä umpipuinen munakaappi. Mulla on sellainen mies, että se tekee kaikkea tälläistä, mitä mä vaan keksin pyytää :smt049

Kuva

Kuva

Nyt se innostui tekemään toisen samanlaisen. Halukkaita ostajia?

Kaapille on jo löytynyt uusi koti!
Silvia Sommarlat

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Silvia Sommarlat »

Mahtava munakaappi! Ja vieläpä omavalmisteinen.Niin sitä pitää.Itse hankin pikku kaappini ennen ensimmäistäkään kanaa :)
Nina

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Nina »

Taas tuli törsättyä rahaa kirppiksellä. Olen jo useamman päivän ihastellut kanapurkkia ja kun kukaan muu ei sitä ostanut, pitihän mun tarjota kanalle koti. Hintaa ihanuudella oli 12 €.

Kuva
Pirjo

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Paikallisesta kukkakaupasta (https://www.facebook.com/annalenas.blom ... ts&fref=ts) löytöjä :smt041 :

Komea kukko on n. 30cm korkea ja puolisen metriä pitkä
Kuva

Löysin myös kaffekupin itselleni
Kuva
kaisumaria
araucana
Viestit: 519
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 12:38
Paikkakunta: Pyhämaa (Uusikaupunki)

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Ne hankkii tietysti sua varten tommosia :smt045
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Jenni K.

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Jenni K. »

Täällä ollaan niin taivaissa :smt007 Tälläset ketjut pitäis olla piilossa tämmöseltä hullulta keräilijäluonteelta, mutta näköjään muitakin höyrähtäneitä on olemassa :smt002

Näin pääsiäisen kynnyksellä kaupallisuus kukoistaa ja pitääkin lähteä kattomaan, mitä löytöjä Kiteeltä voi tehdä :smt040

Tällä hetkellä kanalan ovesta löytyy: "Varokaa kanoja!"-kyltti ja remontin jälkeen keittiön seinälle viritän ekasta maataloustyöpaikasta saadun lehmikyltin: "Fresh milk!" Ja lisää pitää saada! H&M:llä on näköjään Home-osastolla ihana kukko-pyyheliina :smt060 Ei muutaku tilaus menemään :smt050

PS. Haaveena olis saada Riihimäen lasin lasinen kana (jos vaik kirpparilta löytys!) :triplets:
Jenni K.

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Jenni K. »

Reissu tehty, yllättävän vähällä selvisin: Tiimariin meni jokunen kymppi :-"

Pitääkin elvyttää vanhat askartelutaidot ja kokeilla samanlaisen ovikoristeen tekoa, niin kuin Silvia Sommarlatin kuvissa on :smt001

Ihana Pääsiäinen! Happy Easter! :tweety: :tweety: :tweety: :tweety: :tweety: :tweety: :tweety:
Pirjo

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Paikallinen kukkakauppias oli taas ´heittäytynyt ilkeäksi` ja hommannut kauppaansa tällaisen ihkun ankan -arvatkaapas saiko se oitis uuden kodin :smt005
Kuva
Jenni K.

Re: tillpehööriä kotiin

Viesti Kirjoittaja Jenni K. »

:smt060 Aika ovela kukkakauppias :smt023
Vastaa Viestiin