Maunu_muorin mielenhäiriö

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
maunu_muori

Maunu_muorin mielenhäiriö

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Vaikka mää niin vannoin, ettei ikinä enää ja ei varsinkaan mitään kotieläinpihoilta..niin nyt ne sitten on kuitenkin varattu ja reilun viikon päästä haetaan..ai mitkä.. no ne p'rkuleen lättikset, kähisevät pölvästit, jokapaikan lotraajat ja äkäset pihavahdit..siis pari hanhee.....jokohan se äijä varas sen paikan sinne Juurikkaniemeen...
kuukernuppi

Viesti Kirjoittaja kuukernuppi »

Vahingonilo on paras ilo vai miten se meni :D :D Siitäs sait kun yritit mua yllyttää :twisted: :lol: Ei vainen, onhan se kiva kuulla että sä olet vielä yhtä hullu kuin me muutkin :wink: Ps: tänään tulee ne pitkään (n. 2 sekuntia) ja tarkkaan harkitut silkit :oops:
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Juu, tää tauti on sellaista, että se vaan iän myötä pahenee :twisted: .. teiltä puutuu niin paljon :roll: ...mää muuten hain samalla reisulla pari pässiä..ihan niinkuin niitä ei jo olis omis tarpeiks..Kuukernupille tiedoksi .. luita piisaa, jahkä saan lainaksi purkituskoneen ja autoklaavin...oon kysellyt yheltä tutulta ja se vähän lupaili....ainakin selvittää joutaako niitten metästysseuran kone meille koko syksyksi :twisted:
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

ha HHa Haa maunu-muori!! :lol: :lol:
Ei näytä tauti siis laantuvan...
Onneks, meitä höpsöjä tarvitaan, niin tuntuu itekin han järkevältä tyypiltä!
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Pakko lisätä vielä yks pikku juttu 8) ..siellä oli..siis siellä kotieläinpihalla sellainen aivan ihastuttava..minitöpseli(poikanen).. mieskin sanoi että oli aika söötti...Mää kun kävin nää hankinnat kertomassa siskolle(töissä samassa firmassa) niin se vaan tokas, että kai se olis siellä teidän tuvassa mennyt, kun on sellanen lätti(en päästänyt niitä viimeks sisään kun kävivät..oon siivonnut nääs jouluksi ja ukko on taas torpedoinut mun hyvän yrityksen levittämällä kolmenviikon lehet ja kaikki mainokset pitkin tuvan lattiaa)Olis tuvassa ollut sitten ISO ja pikku...sika. :twisted:
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4445
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Voe mahoton paekka :) ootta työ hupsuja

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Kiitoksia maunu_muorille päivän vitsipläjäyksistä! Onko se Juurikkaniemi joku paikallinen "hourula"? Jos on ja jos sulla on jo paikka sinne varattuna tai no...vakavassa harkinnassa, niin voisithan kysyä tarvitaanko sinne myös terapiaeläimiä :lol:

kuukernuppi: kylläpä oletkin harvinaisen harkitsevainen tyyppi! Voisihan sitä joskus toimia ihan extemporekin... :!:
Kaakatus

Viesti Kirjoittaja Kaakatus »

Riemua kyllä riittää noiden hanhien kanssa ja onhan se vahingon iloa parhaimmillaan kun muillakin on noita jokapaikan miinottajia :lol: Olen muuten vakuuttunut että ei ole hanhetkaan liialla älyllä pilattu mutta lienee niitä tyhmempiäkin. Nämä minulla olevat hanhet on oppineet murtaitumaan kanaverkostakin lävitse ja ne tekee sen jos en muista päivittäin kantaa niille kuutioa tuoretta heinää. Sitten kun lähdetään ulkoilemaan niin rappusille käydään lurauttamassa vihreä läjä ensitöikseen :twisted:
kuukernuppi

Viesti Kirjoittaja kuukernuppi »

Hilta: isäntä onkin jo monesti kiitellyt minussa tuota harkitsevaa ja järkevää puolta :twisted: Ethän muori vain käynyt tuossa 9-tiellä sijaitsevassa kotieläinpihassa..? Siellä missä oli se minisikapariskunta aiemmin myynnissä..? Siellä mihin yritit minua usuttaa..? :D :D :D
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Eeeenn enhän.. millä ysitiellä :wink: .., mutta.. kun.... ukko kurvas sinne pihaan, käytiin nääs Metsolahdessa hakemassa ne lambit...Juurikkaniemeen on meiltä sellaiset rapiat 30 km.. meinattiin vuohifoorumilaisten kanssa käydä yhdessä siellä hoidossa.. ehdotin eläinterapiaa, mutta ei sillä tässä tappauksessa saavuteta haluttua hoitotulosta..päinvastoin.
Matti

Viesti Kirjoittaja Matti »

maunu_muori kirjoitti:ehdotin eläinterapiaa, mutta ei sillä tässä tappauksessa saavuteta haluttua hoitotulosta..päinvastoin.
:lol: :lol: :lol: Ei taitais meistä monellekaan olla oikea terapiamuoto. :wink: Jos tästä sairaudesta pitää parantua, niin taitaa olla niin, että on muutettava kerrostaloon. (Sinne ei ainakaan isompia eläimiä periaatteessa voi ottaa.) Kaikki eläimet pitää antaa pois, eikä ole lupa hankkia uusia. Sitten tukihenkilö käy kerran viikossa kylässä tarkistamassa, ettei ole edes kääpiöhamsteria piilotettuna vaatekaappiin.. :roll:
Vastaa Viestiin