Riki-kyyhky hävisi

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Eipä... :smt002
Kuva
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Voi voi voi... :smt009
Nyt lähti Riki Vickyn luo.

Mun ihana pieni oma eka kyyhkyvauvani oli raadeltu eilen aamulla. Yhyyy. Surettaa... :smt012
Kai se on sit uskottava, että myrkkyjä kehiin vaan!
Mulla on enää vaan yksi riikinkukkokyyhkypariskunta... voi voi voi.
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4447
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

No, voi itku :cry: Hei hei, Riki!
Hommakin niitä myrkkyjä iso arsenaali, että raatelijat saavat kunnon kestityksen :evil4:
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

Voi rikiä, hommaa vaan myrkkyä, meillä on kanssa täällä rottasota :smt013 nimittäin meiltä löyti kanssa kyyhkynpoikanen oudosti raadeltuna :smt009 ja olen ihan varma että se on ollu rotta,koska kyyhkyt on brahmojen kanssa ja tuskin noi rauhalliset brahmat kyyhkylle mitään tekee. Niin ja on jo raatokeräystäkin suoritettu, eli rottia on löytynyt nyt myrkyn laiton jälkeen kuolleena.
(vitsi kun sai makeat naurut sun ja jampan keskustelusta :smt005 )
Pigeon

rotat

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Täysin mahdollista on, että toiset linnut ovat hakanneet poikasia, se ei ole mitenkään poikkeusellista. Ainakin kyyhkyt tappavat toisten poikasia, jos poikanen sattuu vaikka menemään vieraan pesän lähelle. Jotkut emot ovat todella agresiivisia. Samoten, jos kyyhkyjen joukossa on heikko/sairas lintu, niin toiset nokkivat sitä minkä kerkiävät. Osa kyyhkyistä sietää varsin hyvin toistenkin poikasia pesässään, itselläni on nyt yhdessä pesässä neljä poikasta joista yksi on pariskunnan oma, muut ovat menneet pesään muista pesistä,muista pesistä tulleiden poikasten emot käyvät ruokimassa omiaan, kyseinen pesä on lattialla. Vaikka se tuntuukin julmalta, niin linnutkin ovat yksilöitä siinä missä ihmisetkin. Ihmisten ja eläinten ero on siinä, että eläimet eivät osaa kostaa. Oho nyt meni jo ohi aiheen :smt017
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Joko mä saan tulla sen löpön kanssa vierailulle :blob6: :smt002
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Joo, tervetuloa vaan! Kesäkin tulossa, niin navetan voi ihan hyvin polttaa. :smt016
Mä hommaan sulle mäyriksen Koffia jos saat sen ilkiön hengiltä... :smt011

(Hakalan emäntä, toi Jamppa on hyvä väittelykaveri :smt002 :smt005 )

Mutta asiaan, eli myrkkyä hommaan heti, kun pääsen kauppaan asti ja toivon ja rukoilen, että viimestä pariskuntaa ei nyt hukka peri, kun niillä on pieni vaavikin pesässä. Kamala odotella, että sattuuko vielä jotain.
Ja tuonne navettaan on aivan mahdoton tehdä kyyhkyille häkkiä, minne ei pienpedot pääsisi... Ja kun musta on niin ihanaa katsella, kun asuvat navetassa irrallaan ja pääsevät mielin määrin ulkoilemaan ja talvellakin olemaan väljästi pitkin poikin.
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Volmari kirjoitti: Mä hommaan sulle mäyriksen Koffia jos saat sen ilkiön hengiltä... :smt011

Ei taida ihan mäyris riittää, et mut sais råttajahtiin :smt003 Saat luvata vähän enemmän :smt002
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Koppa? Kuva
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Vähintään! Ja ehkä vaikka vielä jotain muuta kivaa :smt003
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Vähintään!
No, kättä voit kysyä iskältä... :smt004
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Ei hitto tätä nuortaparia :smt005 :smt005
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Volmari kirjoitti:Vähintään!
No, kättä voit kysyä iskältä... :smt004
Jamppa, varo ettet saa litsaria... :smt005
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Heheheeeehheeee :smt005
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Nii no vähempikin riittää...
Jos vaikka vähän :smt008 tai vaikka ihan jopa :sex: :smt005
Vastaa Viestiin