Rottaongelma?

munivaisiin kuulumattomat jutut tänne

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Sannukka
muna
Viestit: 4
Liittynyt: 27 Elo 2021, 07:50

Re: Rottaongelma?

Viesti Kirjoittaja Sannukka »

jeejee kirjoitti: 13 Marras 2020, 11:23 Eikö ketään kiinnosta kokeilla kissanhiekka konstia? Siis nimenomaan käytettyä hiekkaa. Itse en päivääkään kahtelis rottia
tekemättä mitään.

Olisi vaan mielenkiintoista tietää miten tuo tepsii paikassa jossa on rottia enemmän.
Meillä lähinnä muutamasta rotasta kyse. Nyt on 2kpl teilattu ja navetan riistakameraan
ei ole yhtään talentunut. Eikä pajan valvontakameraan.. Myyriä , hiiriä on muutama jäänyt kuviin
ja kohta olleet loukussa.
Mina olen kokeillut kissanhiekkaa, ei auttanut. Ne ei välittänyt tippaakaan siitä. -Olen myös tehnyt rotille seuraavan myrkkykoktailin: laitin monen monta ruiskullista innoheppia, murskasin veritulppaan tarkoittuja lääkkeitä laatallisen, kodin putkimiestä ym. Rotat söivat kaiken myrkkyruuan mutta eivät olleet moksiskaan. Olen loukuttanut niitä yhden kerrallaan, joka on todella allottavaa, koska kun ne ampuu sinne loukkuun, on siivo hirveä. Edellistalven iltarutiini oli vaijyttaa ja ampua rottia, jos ei muuta niin kehittyy siinä ainakin hyväksi ampujaksi. Ja jokainen kuollut rotta on pieni voitto, koska yksi rotta saa kai kuukauden välein poikaset. Rottia tulee valitettavasti liian usein kylkiäisiksi kun on kanoja.
Tuutikki
chabo
Viestit: 174
Liittynyt: 28 Kesä 2020, 15:47

Re: Rottaongelma?

Viesti Kirjoittaja Tuutikki »

Huh :smt071 voi kauhistus.

Mulla on se käsitys, että hevostalleilla on usein rottia, josta sitten leviävät kätevästi muuallekin.
pikku parvi kanasia
Vastaa Viestiin