Nimiehdotuksia, please...

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

taikku

Nimiehdotuksia, please...

Viesti Kirjoittaja taikku »

Haen torstaina kaksi tyttöankkaa lisää ja niille pitäisi keksiä nimet (mulle noi nimien anto on vaikeeta). Eli entiset ovat Tiivi, Taavi, Torvi, Toope ja Trumbetti. Torvi ja Trumbetti on tyttöjä :smt003 Siispä saisi olla joukkoon sopivia nimiä :smt002
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

No jos soittimien nimiä, ni: Huilu & Viulu :smt003
T:llä alkavia: Tipsu / Tupsu / Tapsu / Töpsy

Sukunimeksi luonnollisesti (aina kun minä saan ehdottaa): Papadopoudoudodapoudoudodapoudoudodapuuuuuppappadoudopoulopupunpipinpapanpoudopoupulos.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Tiuhti ja Viuhti. :smt004
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4447
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Mulle tuli T-alkuisista soittimista Tuuba mieleen.
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Mää keksin tosi hienon tavan millä saan nimet eläimille, pitää miettiä nääs miten niitä nelijalkasii nimee.. jos niitä nyt sitten jää vähän enemmän.. ans kattoo nyt, mut se tapa
www.genealogia.fi

ja sieltä sitten HISKI kantaan ja kaikista kastetusta ja joku alkukirjain ... johan alkaa nimiehdotuksia pukkaamaan.. :smt005 tulee kaikki hyvät vanhankansan nimet uusiokäyttöön elikoille

Toss on vaan yks pikkuinen haitta: tuppaan jäämään tutkimaan niitä sukuja ja paikkakuintia et se oleellinen unehtuu.. :smt019
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Anna Tenori ja Trubaduuri :smt005 :smt005
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Tai Triankkeli (ankkaversio triangelista :smt005 )
Maatiaiskana

Viesti Kirjoittaja Maatiaiskana »

Tuuba ja Tenori :smt003
Avatar
tipsi
riikinkukko
Viestit: 1075
Liittynyt: 30 Touko 2007, 06:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja tipsi »

Meillä on sen niminen ankkanaaras kuin Typy. Ajattelin että jos sillä on joskus poikasia, niin jatkan tuollaista tytöttelylinjaa (Typykkä, Tyllerö jne.) :smt003
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Talla ja Trilli?
taikku

Viesti Kirjoittaja taikku »

:smt003 Hyviä nimiä! Lisää ehdotuksia saa antaa. Itsekkin ajattelin Tuubaa, mutten keksinyt sille kaveria (Torvi ja Trumbetti on ihan noitten akkojen rumien äänten mukaan annettu). Tiuhti ja Viuhti oli minulla käsinkasvatetut talitiaisen poikaset ( jotka ihme kyllä sain kasvatettua vapauteen), joten ne nimet olkoon heille ikuisesti. Huilu ja Viulukin oli aika hyvä, varsinkin minusta viulu on rumaääninen.... Ja maunu_muori, vanhankansan nimet ovat meilläkin käytössä, varsinkin kanoilla.
Voihan se olla, että kun näen ne, tulee joku ahaa-elämys....
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Tuuban kaveriksi Tamburiini! :smt005
taikku

Viesti Kirjoittaja taikku »

Kuva
Tuuba ja Tamburiini/Trubaduuri :smt003
Kiitos Mimmi tai Volamari :smt041 Katsotaan kumpi nimi alkaa kutsuttaessa sujua :smt002
taikku

Viesti Kirjoittaja taikku »

sorry toi Volamari :smt005
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

No, mulle itelle tulee usein Volamri... mä oon niin vaikee kirottaa :smt005
Vastaa Viestiin