hanhet ja ankat yhdessä

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
pekko

hanhet ja ankat yhdessä

Viesti Kirjoittaja pekko »

Onko muilla kyseiset lajit yhdessä sulassa sovussa? Tänään huomasin,että hanhet jahtaavat meidän myskejä :smt012 Ovat pihalla vapaana ja muutaman viikon olleet ilman nahisteluja ja tänään sitten toinen hanhista (koiras luultavasti) kiipesi myski naaraan selkään ja näytti siltä,kuin olisi yrittänyt polkea :smt017 Retuutti myskiä kaulasta ja jouduin lopuksi jo menemään väliin :smt009 Toisella myskeistä ilmestynyt verisiä jälkiä kaulaan yön aikana :smt010 Pitääkö mun nyt sitten vaan tehdä toiselle parille aitaus,jotta hanhet ei vahingoittaisi pienempiä?? Olisiko kyse kummiskin nyt keväissitä vieteistä ja käyttäytyvät siksi agressiivisesti :smt012
Lulli

Viesti Kirjoittaja Lulli »

Mulla itsellä on hanhet ja ankat yhdessä ulkona, mutta yöksi menevät omiin tiloihinsa.Aluksi kun hanhet tulivat oli meidänkin koiras koko ajan tilaisuuden tullen polkemassa meidän vanhempaa naaras ankkaa.Sekin puri sitä niskasta niin että karvat lähti pois ja näykki sitä joka paikasta.Minäkin menin aina väliin ja pelastin ankan hanhen hampaista.Koiras ankkakin yritti aina mennä väliin ja saada hanhen huomion kiinnitettyä itseensä.Siinä ne aikansa tappelivat ja kun hanhi ei sitten onnistunut kertaakaan niin jätti lopulta ankan rauhaan ja nyt ne ovat tuolla pihalla ihan sulassa sovussa.Meillä siis semmoiset kokemukset että oppivat ajan kanssa elämään yhdessä.
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

samaa sakkia ovat, tosin pikkaisen häiriintyy toi ankkasien seksielämä, kun hannes.. se taitamaton torvi .. pyrkii osingolle ja akkansa( mul on nyt kaks naarashanhee) heittääntyy mustasukkaisiksi.. mut se on vaan tää kevät...
Kyl mie siihen väliin joudun joskus meneen.. mut osa ankoista on oppinyt vetäytyyn vähän syrjemmälle hoiteleen noita yksityisasioita.
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mulla oli aikasemmin hanhet ja ankat samassa tarhassa ja kopissa, mutta siinä vaiheessa kun hanhet alko pesätouhuun ja alko munaa tunkemaan oli pakko erottaa toisistaan.
Hanhet kirjaimellisesti köyri ankat paloiksi ja jahtasi niitä jatkuvasti. Vissii puolustivat pesäänsä tai jotain, mut pakko oli mennä väliin siinä vaiheessa kun ankat ei saanu olla hetkeäkään rauhassa.
Nyt porukat elelee eripuolilla pihaa ja hanhiukko keskittyy vaan mun pieksemiseen :smt013
pekko

Viesti Kirjoittaja pekko »

:smt005 Meinasin kuolla nauruun Jampan juttua lueskellessa :smt005 :smt005 Noista hanhista aina kuulee kaikenlaisia kauhujuttuja.Toivotavasti meidän pariskunta ei rupea kovin ilkeeksi :smt003 Toistaseksi olleet ehkä enemmänkin arkoja ja välttelevät tulemasta liian lähelle ihmisiä ja olen miettinyt kesyyntyykö koskaan :smt017
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Mul on sellaiset sählymaalivahdin pehmikkeet, jota tarvittaessa käytän... pesima-aikana, jos pitää mennä ronkkiin hanhenpesälle.. näkisittepä muarin täysvarustus päällä :smt027
pekko

Viesti Kirjoittaja pekko »

:smt005 :smt005 Kauheeta,mä en varmaan pysty edes ruokia viemään,jos semmosex rupeavat :smt019 Minkälaiseen pesään munivat?? Tekeekö itse pesänsä vai onko teillä muilla laatikot tai jotain :smt017
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Heinäkasa, jossa vähän näkösuojaa ympärillä, on aika mieltuinen, ne laittaa sitten höhenistä pehmikettä ja lämmikettä
asf130

Viesti Kirjoittaja asf130 »

maunu_muori kirjoitti:Mul on sellaiset sählymaalivahdin pehmikkeet, jota tarvittaessa käytän... pesima-aikana, jos pitää mennä ronkkiin hanhenpesälle.. näkisittepä muarin täysvarustus päällä :smt027
ton haluan nähdä jos voit lähettää kuvaa sitää joskus niin tietäis miltä se homma vaikuttaa
Vastaa Viestiin