Kääpiötipu!

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Nää munat on semmosia harmahtavan turkooseja. Kyl semmonen väri mainittiin säilyttäjien vuosiraportissa. :smt017

Jalat näillä on harmaat.

Mä mietin kans, että mistä toi ominaisuus on parveemme tupsahtanut. Ne jotka sain Raumalta ja otettiin ohjelmaan, munivat vaaleanruskeita, samoin Karkkilasta ostamani. Olisko Raumalta saamamme kukko periyttänyt? Onko Mimmin parvessa vihreitä munivia? Tosin en mä usko, että kaikki vihreitä munivat olis tulleet Mimmiltä ostetuista siitosmunista. Meidän neljästä suuskuussa syntyneestä kanasta kolme munii vihertäviä.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ei oo mulla vihertäviä. Ihan on kermanvaaleasta beigeen ja joku tekee melkein valkoisiakin.
Ilona

Viesti Kirjoittaja Ilona »

No sitten on Raumalta saamani kukko jättänyt tämmöstä perimää.
Kepa

Re: Kääpiötipu!

Viesti Kirjoittaja Kepa »

Muusa kirjoitti: Kuva
Onpa kyllä mahdottoman suloinen. Kunnon minitipu! :smt007
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Meillä on nyt se sulkajalka Tyrnistipu myös tuollainen mini tipu, että jos joku haluaa alkaa kasvattaan minityrniksiä niin hakee täältä yhen ja Muusalta toisen :smt005
Muusa

Viesti Kirjoittaja Muusa »

Minnimanni eipä :smt103 tää meidän oli sentään sileäjalkainen ja on tosiaan jo hannawn hellässä hoidossa :smt003 mutta kertakaikkiaan hämmentävää että näitä on enempikin... :smt105
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Heti tulisin hakemaan, jos vähän lähempänä olisit :smt003 Se Muusalta haettu kääpiö, on meillä ja on aivan valtavan tomera ja reipas, vaikka pikkuruinen onkin :smt007
Minnimanni

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Mä koitan jokupäivä ottaa niistä kuvan jossa näkyy kokoero, ikäeroo niillä on kai 4-5 päivää mutta kokoero ja sulkapeitteen kehityksessä on mieletön ero.
Hannaw: Missäspäin maailmaa se Pöytyä on :smt017
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

Pöytyähän on kaiken keskellä ja kaikki tiet vievät Pöytyään :smt003
Kuva
kuukernuppi

Viesti Kirjoittaja kuukernuppi »

Ja jos oikein haluis kääpiöistä kääpiöimmän niin joukon jatkoksi löytyis meiltä kääpiökochin kääpiöversio :smt003
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Ettämikä??? Kuvia pliiiiiis :smt003
Vastaa Viestiin